Kods | BS0100 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Ražošanas un pakalpojumu vadība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Andrejs Dzedons | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz studentiem vispārējās koncepcijas, metodes un instrumentus, lai izstrādātu, analizētu un uzlabotu galveno darbību spēju piegādāt preces un pakalpojumus plašā nozaru jomā. Diskusijas svārstās no stratēģiskiem jautājumiem, ikdienas kontroli un biznesa procesiem.. Stratēģijas sadaļa kursā paredzēta, lai ļautu uz uzņēmējdarbību noskaņotiem studentiem atvērt savus pakalpojumu uzņēmumus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt studentus ar koncepcijām un instrumentiem, kas nepieciešami, lai efektīvi pārvaldītu pakalpojuma dzīves ciklu. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt izpratni par Pakalpojumiem un Operācijām uzņēmējdarbībā; - iemācīt izstrādāt pakalpojumu uzņēmumu; - attīstīt spējas vadīt pakalpojumu operācijas; - veicināt izpratni par "izrāviena" pakalpojumiem, lai izprastu veiksmīgu pakalpojumu uzņēmumu darbību; - sniegt zināšanas, lai izprastu ražošanas un darbības lomu un to mijiedarbību ar citām biznesa funkcijām (stratēģija, inženierija, finanses, mārketings, cilvēkresursu pārvaldība, projektu vadība un inovācijas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj identificēt pakalpojumu vadības īpatnības un salīdzināt un pretstatīt tās ar ražošanas vadības iezīmēm. - Padziļinātā gadījumu analīze. Spēj analizēt pakalpojumu biznesa procesu, ņemot vērā ilgtspējīgu un pastāvīgu procesa uzlabošanu. - Īsā gadījumu analīze, mājasdarbi, gala eksāmens. Spēj izprast ražošanas un operāciju lomu un mijiedarbību ar citām biznesa funkcijām (stratēģija, inženierija, finanses, mārketings, cilvēkresursu vadība, projektu vadība un inovācijas). - Mājasdarbi, pārbaudes darbi, pētījums, gala eksāmens. Orientējas jaunajās uzņēmējdarbības iespējās globālajā pakalpojumu sektorā. - Īsā gadījumu analīze, ziņojums par grāmatu. Izprot "breakthrough" pakalpojumus, lai izprastu veiksmīgu pakalpojumu uzņēmumu darbību, ko var izmantot kā etalonus turpmākajā vadības praksē. - Mājasdarbi, gala eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Padziļinātā gadījumu analīze - 10%
Īsā gadījumu analīze - 4% Mājasdarbi - 16% Pārbaudes darbi - 15% Starpeksāmens - 10% Gala eksāmens - 20% Pētījums - 15% Ziņojums par grāmatu - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|