BS0100 Ražošanas un pakalpojumu vadība

Kods BS0100
Nosaukums Ražošanas un pakalpojumu vadība
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Andrejs Dzedons
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss sniedz studentiem vispārējās koncepcijas, metodes un instrumentus, lai izstrādātu, analizētu un uzlabotu galveno darbību spēju piegādāt preces un pakalpojumus plašā nozaru jomā. Diskusijas svārstās no stratēģiskiem jautājumiem, ikdienas kontroli un biznesa procesiem..
Stratēģijas sadaļa kursā paredzēta, lai ļautu uz uzņēmējdarbību noskaņotiem studentiem atvērt savus pakalpojumu uzņēmumus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads ražošanas un pakalpojumu vadībā un stratēģisko lomu operāciju organizācijā. Produktivitātes mērīšana. 4 6 0 0
Konkurētspēja, produktivitātes izaicinājums un mērījumu turpinājums. 8 8 0 0
Prognozēšana. 6 6 0 0
Prognozēšana. Stratēģiskās kapacitātes plānošana Produkti un pakalpojumi. 6 6 0 0
Produktu stratēģiskā kapacitātes plānošana un pakalpojumi. Lēmumu teorijas turpinājums. 4 5 0 0
Produktu stratēģiskā kapacitātes plānošana un pakalpojumi. Lēmumu teorijas turpinājums; Produktu un pakalpojumu dizains. 4 5 0 0
Produktu un pakalpojumu dizains. Uzticamības turpinājums. 4 5 0 0
Procesa izvēle un objekta izkārtojums. 6 6 0 0
Vietas plānošana un analīze Q. 6 6 0 0
Kopējā plānošana un galvenā plānošana. 4 5 0 0
Krājumu vadība. 6 5 0 0
Projektu vadība t. 10 6 0 0
JIT un LEAN. 6 5 0 0
Piegādes ķēdes vadība. 6 6 0 0
Kopā: 80 80 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir nodrošināt studentus ar koncepcijām un instrumentiem, kas nepieciešami, lai efektīvi pārvaldītu pakalpojuma dzīves ciklu. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt izpratni par Pakalpojumiem un Operācijām uzņēmējdarbībā; - iemācīt izstrādāt pakalpojumu uzņēmumu; - attīstīt spējas vadīt pakalpojumu operācijas; - veicināt izpratni par "izrāviena" pakalpojumiem, lai izprastu veiksmīgu pakalpojumu uzņēmumu darbību; - sniegt zināšanas, lai izprastu ražošanas un darbības lomu un to mijiedarbību ar citām biznesa funkcijām (stratēģija, inženierija, finanses, mārketings, cilvēkresursu pārvaldība, projektu vadība un inovācijas.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj identificēt pakalpojumu vadības īpatnības un salīdzināt un pretstatīt tās ar ražošanas vadības iezīmēm. - Padziļinātā gadījumu analīze.
Spēj analizēt pakalpojumu biznesa procesu, ņemot vērā ilgtspējīgu un pastāvīgu procesa uzlabošanu. - Īsā gadījumu analīze, mājasdarbi, gala eksāmens.
Spēj izprast ražošanas un operāciju lomu un mijiedarbību ar citām biznesa funkcijām (stratēģija, inženierija, finanses, mārketings, cilvēkresursu vadība, projektu vadība un inovācijas). - Mājasdarbi, pārbaudes darbi, pētījums, gala eksāmens.
Orientējas jaunajās uzņēmējdarbības iespējās globālajā pakalpojumu sektorā. - Īsā gadījumu analīze, ziņojums par grāmatu.
Izprot "breakthrough" pakalpojumus, lai izprastu veiksmīgu pakalpojumu uzņēmumu darbību, ko var izmantot kā etalonus turpmākajā vadības praksē. - Mājasdarbi, gala eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Padziļinātā gadījumu analīze - 10%
Īsā gadījumu analīze - 4%
Mājasdarbi - 16%
Pārbaudes darbi - 15%
Starpeksāmens - 10%
Gala eksāmens - 20%
Pētījums - 15%
Ziņojums par grāmatu - 10%
 
Priekšzināšanas Priekšzināšanas nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 40.0 40.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]