Kods | LA0041 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Izglītības iestāde kā mācīties spējīga organizācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Lūsēna-Ezera | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa apguves laikā studenti tiek iepazīstināti ar teorijām par mācīšanās organizācijām un zināšanu vadību organizācijā. Studenti iegūst izpratni par mācīšanās organizācijas nozīmi pārmaiņu/reformu ieviešanā izglītības iestādē un to veiksmīgā aprobēšanā. Kursa laikā studenti tiek iepazīstināti starptautisko pieredzi mācīšanās organizāciju ieviešanā un īstenošanā izglītībā, kā arī tiek analizēt esošā situācija izglītībā Latvijā. Studenti iemācās izvērtēt mācīšanās organizāciju izglītības iestādē un izveidot ceļa karti izglītības iestādei kļūstot par mācīšanās organizāciju.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīstināt studentus ar teoriju par mācīties spējīgām organizācijā un un galvenajiem izglītības iestādes kā mācīšanās organizācijas veidošanā un vadīšanā. Uzdevumi: 1. Veicināt izpratni par mācīties spējīgas organizācijas būtību, vadīšanas procesa raksturīgākajām iezīmēm mācīties spējīgā organizācijā. 2. Analizēt zināšanu vadības nozīmi mācīties spējīgas organizācijas kontekstā. 3. Veicināt izpratni par cilvēkresursu vadības nozīmi izglītības iestādes kā mācīties spējīgas organizācijas veidošanā un ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
1. Pārzina mācīšanās organizācijas konceptu.
2. Izprot mācīšanās organizācijas nozīmi izglītības iestādes pārvaldībā un attīstībā un cilvēkresursu vadības nozīmi izglītības iestādes kā mācīšanās organizacas veidošanā.
3. Prot izvērtēt izglītības iestādes atbilstību mācīšanās organizācijas modelim.
4. Spēj kritiski analizēt mācīšanās organizācijas dimensiju īstenošanas praksi izglītības iestādē un sniegt argumentētus priekšlikumus mācīšanās organizācijas pilnveidei un stiprināšanai izglītības iestādē. - Līdzdalība nodarbībās un semināros.
Patstāvīgo darbu izstrāde.
Rakstveida eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Līdzdalība semināros - 20%
Patstāvīgais darbs - 30% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Modernās menedžmenta teorijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|