Kods | LA0040 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Izglītības vadības teorija un prakse | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Lūsēna-Ezera | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Kursa ietvaros studenti tiek iepazīstināti ar izglītības vadības būtību, vadībzinātnes teoriju pamatjēdzieniem, teoriju evolūciju, menedžmenta teoriju pielietojumu dažāda tipa, līmeņa un veida izglītības iestāžu vadīšanā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Iepazīstināt studentus ar menedžmenta teoriju pielietojumu izglītības iestāžu vadīšanā, analizējot izglītības iestāžu attīstības rādītājus Latvijā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Veidot izpratni par izglītības vadības būtību, izglītības sistēmas pārvaldību un attīstību globālā un lokālā kontekstā. 2. Analizēt menedžmenta teoriju praktiskā pielietojuma iespējas izglītības vadībā. 3. Veidot izpratni par pārmaiņu vadīšanas procesu nozīmi izglītības iestādes ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanā. 4. Attīstīt studentu prasmes izzināt cēloņus izglītības iestādes konkurētspējai un ilgtspējīgai attīstībai. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
* Pārzina menedžmenta teoriju pielietojumu izglītības iestāžu vadīšanā,
* Prot izvērtēt organizācijas darbību galvenajos izglītības iestādes attīstības rādītājos. - Līdzdalība nodarbībās un semināros.
Patstāvīgo darbu izstrāde.
Rakstveida eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs semināros - 20%
Patstāvīgo darbu izstrāde - 30% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Modernās menedžmenta teorijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|