Kods | LA0038 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Apkaimes un sabiedrības studijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Liepājas akadēmija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Māra Zeltiņa | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studenti apgūst kopienu veidošanās, pilsētvides dzīvināšanas un sabiedrības mērķgrupu iesaistes teorētiskos aspektus, izmanto tos pētāmās teritorijas dzīvināšanas priekšlikumu izstrādē un prezentēšanā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis: Veidot izpratni par apdzīvoto vietu sociālo, kultūras, vides un ekonomisko attīstību un ilgtspējīgas pilsētvides un sabiedrības attīstības plānošanu. Attīstīt prasmes apdzīvoto vietu attīstības problēmu un to risinājumu identificēšanā. Studiju kursa uzdevumi: 1. Iepazīstināt ar integrētu apdzīvoto vietu plānošanu, urbāno sabiedrību veidošanos un kopienu plānošanu. 2. Attīstīt prasmes analizēt cilvēku uzvedības un mobilitātes veidotās urbānās telpas formas. 3. Veidot prasmes novērtēt vides resursu kvalitāti un izmantot pārvaldības metodes to ilgtspējīgai izmantošanai. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
* Orientējas integrētā pilsētu attīstības plānošanā, ilgtspējīgas pilsētas un kopienu pārvaldībā.
* Prot identificēt apdzīvoto vietu attīstības problēmas, to risinājumus un sabiedrības iesaistes paņēmienus. - Aktīva līdzdalība lekcijās un semināros, patstāvīgo darbu izpilde, sekmīgi nokārtots eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīva līdzdalība lekcijās un semināros - 20%
Patstāvīgo darbu izpilde - 30% Eksāmens - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | - | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|