Kods | BS0086 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketinga plānošana un stratēģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Eglīte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sniedz iespēju studentiem apgūt mārketinga stratēģijas metodes un paņēmienus un kā to pielietot lēmumu pieņemšanā. Studenti iemācīsies izmantot mārketinga pētījumu datus efektīvai lēmumu pieņemšanai un papildinās prasmes, kas iegūtas maģistrantūras pamatkursos (piemēram, statistikā, OB, mārketingā utt.). Studiju kursā tiks izmantota bezriska platforma, lai pieņemtu mārketinga lēmumus simulētā vidē klasē.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sagatavot studentus domāt analītiski un izvērtēt uzņēmu mārketinga stratēģiju, izmēģinot neparedzētus gadījumus un scenārijus, izmantojot bezriska platformu, kur neviens netiek atlaists un netiek izmantots īsts budžets. Studiju kursa uzdevumi: - sniegt iespēju studentiem savos uzņēmumos izmantot mārketinga stratēģijas metodes un paņēmienus, kurus apguva lekciju laikā, un iesniegt savu analīzi; - attīstīt analītisko domāšu stratēģisku lēmumu pieņemšanā; - iepazīstināt un attīstīt prasmes izmantot ar bezriska platformu mārketinga lēmumu pieņemšanā, lai simulētu realitāti; - sniegt iespēju izaicinājumu pilnā vidē pieņemt lēmumus. Nodarbībā tiks radīta intensīvas konkurences, nenoteiktības, informācijas pārslodzes, laika spiediena un ierobežotu resursu vide. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot mārketinga stratēģijas instrumentus un paņēmienus, kā arī tos pielietot lēmumu pieņemšanā. - Pārbaudes darbi, stratēģiskās piezīmes, grupas darbs "Uzņēmuma ekonomiskais sniegums", projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē.
Spēj izmantot mārketinga pētījumu datus efektīvai lēmumu pieņemšanai un padziļināt iegūtās prasmes. - Pārbaudes darbi, stratēģiskās piezīmes, grupas darbs "Uzņēmuma ekonomiskais sniegums", projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē. Spēj pieņemt lēmumu intensīvas konkurences, nenoteiktības, informācijas pārslodzes, laika spiediena un resursu ierobežojuma apstākļos. - Pārbaudes darbi, stratēģiskās piezīmes, projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē. Izprot izmaksu dinamiku un resursu piešķiršanas pirncipus. - Pārbaudes darbi, projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Pārbaudes darbi - 5%
Stratēģiskās piezīmes - 20% Grupas darbs "Uzņēmuma ekonomiskais sniegums" - 25% Projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns" - 15% Kursa darbs, gala ziņojums - 30% Diskusijas klasē - 5% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura līmeņa izglītība un priekšzināšanas tirgzinību vadīšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|