BS0086 Mārketinga plānošana un stratēģija

Kods BS0086
Nosaukums Mārketinga plānošana un stratēģija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss sniedz iespēju studentiem apgūt mārketinga stratēģijas metodes un paņēmienus un kā to pielietot lēmumu pieņemšanā. Studenti iemācīsies izmantot mārketinga pētījumu datus efektīvai lēmumu pieņemšanai un papildinās prasmes, kas iegūtas maģistrantūras pamatkursos (piemēram, statistikā, OB, mārketingā utt.). Studiju kursā tiks izmantota bezriska platforma, lai pieņemtu mārketinga lēmumus simulētā vidē klasē..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Stratēģiskā mārketinga plānošana. 4 8 0 0
Segmenta izvēle. Produktu izvietošana. 4 8 0 0
MARKSTRAT. Sava uzņēmuma vadīšana. 4 8 0 0
Tirgus analīze. Klientu analīze. Konkurentu analīze. 6 8 0 0
MARKSTRAT komandu izveide. 4 8 0 0
Tirgus līderība. 6 8 0 0
Kā palielināt NMC? 6 8 0 0
Gada mārketinga plāns un izpilde projekcijas. 6 8 0 0
MARKLAND tirgus dinamika. 6 8 0 0
Izmaksu dinamika. Resursu piešķiršana. 6 8 0 0
Tirgus iniciatori. 6 8 0 0
Tirgus vadība. 6 8 0 0
Kopā: 64 96 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sagatavot studentus domāt analītiski un izvērtēt uzņēmu mārketinga stratēģiju, izmēģinot neparedzētus gadījumus un scenārijus, izmantojot bezriska platformu, kur neviens netiek atlaists un netiek izmantots īsts budžets. Studiju kursa uzdevumi: - sniegt iespēju studentiem savos uzņēmumos izmantot mārketinga stratēģijas metodes un paņēmienus, kurus apguva lekciju laikā, un iesniegt savu analīzi; - attīstīt analītisko domāšu stratēģisku lēmumu pieņemšanā; - iepazīstināt un attīstīt prasmes izmantot ar bezriska platformu mārketinga lēmumu pieņemšanā, lai simulētu realitāti; - sniegt iespēju izaicinājumu pilnā vidē pieņemt lēmumus. Nodarbībā tiks radīta intensīvas konkurences, nenoteiktības, informācijas pārslodzes, laika spiediena un ierobežotu resursu vide.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot mārketinga stratēģijas instrumentus un paņēmienus, kā arī tos pielietot lēmumu pieņemšanā. - Pārbaudes darbi, stratēģiskās piezīmes, grupas darbs "Uzņēmuma ekonomiskais sniegums", projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē.
Spēj izmantot mārketinga pētījumu datus efektīvai lēmumu pieņemšanai un padziļināt iegūtās prasmes. - Pārbaudes darbi, stratēģiskās piezīmes, grupas darbs "Uzņēmuma ekonomiskais sniegums", projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē.
Spēj pieņemt lēmumu intensīvas konkurences, nenoteiktības, informācijas pārslodzes, laika spiediena un resursu ierobežojuma apstākļos. - Pārbaudes darbi, stratēģiskās piezīmes, projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē.
Izprot izmaksu dinamiku un resursu piešķiršanas pirncipus. - Pārbaudes darbi, projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns", kursa darbs, gala ziņojums, diskusijas klasē.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Pārbaudes darbi - 5%
Stratēģiskās piezīmes - 20%
Grupas darbs "Uzņēmuma ekonomiskais sniegums" - 25%
Projekts "Stratēģiskais mārketinga plāns" - 15%
Kursa darbs, gala ziņojums - 30%
Diskusijas klasē - 5%
 
Priekšzināšanas Bakalaura līmeņa izglītība un priekšzināšanas tirgzinību vadīšanā.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 64.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]