Kods | BS0085 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Personības un karjeras attīstība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Claudio Andres Rivera, Inese Muzikante | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss sāksies, palīdzot studentiem pilnveidot sevis izzināšanu, atklāt savas vērtības un veidot personīgo redzējumu. Otrajā posmā studentiem tiks palīdzēts saskaņot viņu karjeras plānus ar citiem viņu dzīves mērķiem, kompetencēm un kontekstu. Studiju kursa trešajā daļā studentiem palīdzēs izprast, kā īstenot savus karjeras un dzīves plānus savā ikdienā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir dot studentiem iespējas pieņemt mazus un lielus lēmumus attiecībā uz viņu karjeras un personīgās izaugsmes plāniem. Studiju kursā studenti iemācās veidot un īstenot savu karjeras plānu, balstoties uz viņu dzīves kopainu. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt apzināšanos par personības iezīmēm, vērtībām, attieksmi, uztveri, interesēm, stiprajām pusēm, prasmēm un prioritātēm un to, kā tas palīdz veidot skaidru karjeras ceļu un piepildītu dzīvi; - attīstīt izpratni par to, kā ikdienas profesionālie ieradumi un uzvedība ļauj mums izveidot rīcības plānu karjeras attīstībai; - iepazīstināt students ar garīgās un fiziskās labklājības nozīmi kā pamatu noturīgiem panākumiem dzīvē un karjerā; - iepazīstināt studentus ar tīklošanās un partnerības nepieciešamību veiksmīgā personīgās attīstības plāna īstenošanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj novērtēt savas stiprās puses, intereses un prioritātes karjerā un dzīvē. - Gadījuma piezīmes, mācību žurnāls, labākais pašportrets, kursa darbs ceļvedis, pašrefleksija. Spēj izstrādāt personisko un karjeras izaugsmes plānu. - Gadījuma piezīmes, mācību žurnāls, kursa darbs ceļvedis, pašrefleksija. Spēj noteikt karjeras iespējas, kas ir saskaņā ar citiem personīgajiem mērķiem un sabiedrības un organizācijas vajadzībām. - Gadījuma piezīmes, mācību žurnāls, grupas projekts, kursa darbs ceļvedis, pašrefleksija. Spēj izstrādāt rīcības plānu savu prasmju uzlabošanai un pretrunīgu mērķu risināšanai. - Gadījuma piezīmes, mācību žurnāls, kursa darbs ceļvedis, pašrefleksija. Izprot savstarpējo attiecību spēku un tā nozīmi ilgtermiņā - Mācību žurnāls, grupas projekts, kursa darbs ceļvedis, pašrefleksija. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Gadījumu analīžu ziņojumi - 10%
Mācību žurnāls - 15% Labākais pašportrets - 10% Grupas projekts - 25% Kursa darbs ceļvedis - 25% Pašrefleksija - 15% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura izglītība. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|