BS0084 Inovāciju vadīšana

Kods BS0084
Nosaukums Inovāciju vadīšana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Jānis Grēviņš, Aldis Greitāns
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss dod ieskatu faktoros, kas saistīti ar jaunu biznesa ideju izveidi, attīstību, ieviešanu un radošuma veicināšanu, novērtējot biznesa izveides iespējamību. Studiju kursā apskatītās tēmas: uzņēmēja potenciāls, jauna uzņēmuma plānošana, biznesa un produktu ideju avoti. Galvenais uzsvars likts uz jaunu biznesu izveides procesu, novērtējot biznesa izveides iespējamību..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads inovāciju pamatparadigmās. 8 9 0 0
Struktūra. Premiālā sistēma uzņēmumos. 9 15 0 0
Inovāciju izpēte tehnoloģijās un tirgū. Stratēģijas izmēri. 10 14 0 0
Inovatīvas vērtības izveidošana uzņēmumā. Vērtēšanas metodes. 9 14 0 0
Izpētes struktūra, motivācija un stratēģija. 10 14 0 0
Inovāciju stratēģija un plānošana. 10 14 0 0
Inovāciju platformas. 8 16 0 0
Kopā: 64 96 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir dot iespēju studentam izprast jaunākos sasniegumus kognitīvās zinātnes jomā un aprakstīt, kā šie sasniegumi atraisa ikviena radošo potenciālu, atpazīt dažādu radošās domāšanas instrumentu pamatā esošo teoriju, attīstīt savas metodes. radošu ideju ģenerēšanai pēc pieprasījuma un radošas domāšanas tehnikas izmantošanai, lai stimulētu inovācijas saistībā ar problēmām, ar kurām parasti saskaras kvalitātes vadības praksē Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt studentu izpratni par nozares jaunpienācēju un konkurētspējas prasību radīto graujošo ietekmi uz uzņēmumiem; - sniegt studentiem praktisku pieredzi jaunu produktu un pakalpojumu izstrādē jau esošos uzņēmumos; - nodrošināt studentus ar spēcīgām produktu un pakalpojumu izstrādes metodēm, ko var pielietot gan korporatīvajā vidē, gan dibinot jaunus uzņēmumus.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj apspriest, kā radīt un piesaistīt jaunu vērtību, izmantojot novatoriskus produktu/pakalpojumu izstrādes pasākumus. - Pārbaudes darbi un gala eksāmens, grupas darbs.
Izprot kā izmantot praktiskus instrumentus, lai rīkotos reālajā dzīvē. - Pārbaudes darbi un gala eksāmens, grupas darbs.
Spēj pielietot produktu izstrādes metodes. - Grupas darbs, klienta novērtējums produktam, produkta prezentācija - mācībspēka atzīme, produkta prezentācija - kolēģu atzīme, produkta prezentācija žūrijai.
Spēj pielietot servisa izstrādes metodes. - Grupas darbs, klienta novērtējums produktam, produkta prezentācija - mācībspēka atzīme, produkta prezentācija - kolēģu atzīme, produkta prezentācija žūrijai.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Pārbaudes darbi un gala eksāmens - 50%
Grupas darbs - 5%
Klienta novērtējums produktam - 5%
Produkta prezentācija - lektora atzīme - 20%
Produkta prezentācija - kolēģu atzīme - 5%
Produkta prezentācija žūrijai - 15%
 
Priekšzināšanas Bakalaura līmeņa izglītība.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 48.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]