Kods | BS0083 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadīšanas un organizāciju psiholoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gregory Scott Mathers | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmetā tiek aplūkotas dažādas teorijas par cilvēku uzvedību, kā arī šo teoriju praktiskā pielietošana, akcentējot uzvedības ietekmi uz organizāciju struktūru, uzvedību un darbību. Ietvertās tēmas: apkārtnes ietekme uz indivīdu uzvedību organizācijās, motivācija, apmācība, komunikācijas, grupu veidošana, grupu dinamika, organizatoriskie procesi un struktūras, kā arī organizāciju pārbūve.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa pirmā daļa aplūko organizācijas biedru individuālās īpašības, lai saprastu, kā tas var ietekmēt organizācijas efektivitāti. Otrajā kursa daļā uzmanība ir vērsta uz grupu lomām organizācijā, grupas attīstības stadijām un darbībām, kas var sekmēt efektīvas grupas veidošanos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izmantot iegūtās zināšanas kursā pastāvīgai organizāciju un to biedru efektivitātes uzlabošanai - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, gala eksāmens Spēj izskaidrot, kāpēc cilvēki un organizāciju grupas jūtas un rīkojas tā, kā rīkojas - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, gala eksāmens Spēj identificēt procesus un metodes, kas var uzlabot organizācijas dalībnieku izturēšanos un attieksmi, tātad arī to efektivitāti - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, gala eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība lekcijās - 30%
Grupu prezentācija un gadījuma analīze - 30% Gala eksāmens - 40% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Baklaura izglītība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|