Kods | BS0082 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Starptautiskā tirgzinību vadīšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Eglīte, Valters Kaže | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šī kursa mērķis ir iepazīstināt biznesa studentus ar līdzībām un atšķirībām tirgus sistēmās, kas eksistē dažādās valstīs. Tiks analizēta dažādu tirgus sistēmu ietekme uz dažadiem tirgus funkciju produktiem, cenu, sadali un realizēšanu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Galvenais mērķis ir attīstīt savu izpratni un vadības prasmes starptautiskajā tirdzniecības vadībā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot starptautiskās tirdzniecības galvenos principus un svarīgākos spēkus, kas šodien veido starptautisko tirgu - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Izprot galvenos pasākumus un plānoto ārvalstu uzņēmējdarbības izveides procesu; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Izprot nozīmīgākos starptautiskā mārketinga pamatprincipus, dominējošās un topošās paradigmas, - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Izprot būtiskākās problēmas saistībā ar starptautisko tirgu pievienošanos; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Apzinās sociālo un kultūras vērtību ietekmi, kas ietekmē starptautisko tirgu un tā dalībniekus - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj analizēt uzņēmumu un starptautisko tirgu internacionalizācijas procesus; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj atrisināt neatkarīgus starptautiskā mārketinga jautājumus un izstrādāt mārketinga risinājumus darbībām ārvalstu tirgos; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Prot izstrādāt, argumentēt un prezentēt starptautiskā mārketinga plānu; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj strādāt komandā un vadīt mārketinga problēmu risinājumu ideju. - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Prot kritiski izskatīt dažādus uzņēmējdarbības modeļus starptautiskam mārketingam - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj izvērtēt un salīdzināt tirgus iespējas un mārketinga aktivitātes, lai attīstītu veiksmīgu starptautisku uzņēmējdarbību - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj noteikt būtiskākos elementus konkurētspējīgākas starptautiskās mārketinga stratēģijas izveidei - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupas projekts – Starptautiskā mārketinga plāns - 30%
Starpsemestra pārbaudījums - 20% Gala eksāmens - 20% 2 situāciju analīžu apraksts (2 x 100) - 20% Dalība klasē - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura izglītība, priekšzināšanās tigzinību vadīšanā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|