BS0082 Starptautiskā tirgzinību vadīšana

Kods BS0082
Nosaukums Starptautiskā tirgzinību vadīšana
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte, Valters Kaže
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Šī kursa mērķis ir iepazīstināt biznesa studentus ar līdzībām un atšķirībām tirgus sistēmās, kas eksistē dažādās valstīs. Tiks analizēta dažādu tirgus sistēmu ietekme uz dažadiem tirgus funkciju produktiem, cenu, sadali un realizēšanu..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Mārketinga stratēģiju pārskats 4 9 0 0
Ģeogrāfija/vēsture 4 9 0 0
Kultūra 4 10 0 0
Biznesa paradumi 4 9 0 0
Sabiedriskā kārtība, kukuļošana un ētika 4 9 0 0
Starptautiskā mārketinga izpēte 4 10 0 0
Reģionālā tirgus grupas 4 9 0 0
Stratēģiskais mārketings 4 10 0 0
Produkta politika 4 9 0 0
Industriālie produkti, sadales sistēmas, eksporta mehānismi 4 9 0 0
Globālā reklāma 4 10 0 0
Cenošana 4 9 0 0
Kopā: 48 112 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Galvenais mērķis ir attīstīt savu izpratni un vadības prasmes starptautiskajā tirdzniecības vadībā
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot starptautiskās tirdzniecības galvenos principus un svarīgākos spēkus, kas šodien veido starptautisko tirgu - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Izprot galvenos pasākumus un plānoto ārvalstu uzņēmējdarbības izveides procesu; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Izprot nozīmīgākos starptautiskā mārketinga pamatprincipus, dominējošās un topošās paradigmas, - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Izprot būtiskākās problēmas saistībā ar starptautisko tirgu pievienošanos; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Apzinās sociālo un kultūras vērtību ietekmi, kas ietekmē starptautisko tirgu un tā dalībniekus - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj analizēt uzņēmumu un starptautisko tirgu internacionalizācijas procesus; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj atrisināt neatkarīgus starptautiskā mārketinga jautājumus un izstrādāt mārketinga risinājumus darbībām ārvalstu tirgos; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Prot izstrādāt, argumentēt un prezentēt starptautiskā mārketinga plānu; - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj strādāt komandā un vadīt mārketinga problēmu risinājumu ideju. - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Prot kritiski izskatīt dažādus uzņēmējdarbības modeļus starptautiskam mārketingam - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj izvērtēt un salīdzināt tirgus iespējas un mārketinga aktivitātes, lai attīstītu veiksmīgu starptautisku uzņēmējdarbību - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj noteikt būtiskākos elementus konkurētspējīgākas starptautiskās mārketinga stratēģijas izveidei - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Grupas projekts – Starptautiskā mārketinga plāns - 30%
Starpsemestra pārbaudījums - 20%
Gala eksāmens - 20%
2 situāciju analīžu apraksts (2 x 100) - 20%
Dalība klasē - 10%
 
Priekšzināšanas Bakalaura izglītība, priekšzināšanās tigzinību vadīšanā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 64.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]