Kods | BS0081 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Patērētāju psiholoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Eglīte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šis kurss ir galvenokārt par patērētāju uzvedību individuālā patēriņa procesā. Šis process dažādās organizācijās ir atšķirīgs, bet tikai tādā mērā, ka organizācijās process ir vairāk strukturēts un ir izveidota shēma, kā iegādāties preces un pakalpojumus.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
IPilnveidot izpratni un iepazīstināt ar teorētiskajiem un praktiskajiem aspektiem patērētāju uzvedībā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot patērētāju uztvert kā individualitāti - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, lekciju apmeklējums, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Prot patērētāju uztvert kā lēmuma pieņēmēju - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, lekciju apmeklējums, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj izprast patērētāju un tā subkultūras - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, lekciju apmeklējums, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Baklaura izglītība un priekšzināšanas tirgzinību vadīšanā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|