Kods | BS0080 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mākslīgais intelekts un stratēģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Aldis Greitāns | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss iepazīstina studentus ar to, kā mākslīgais intelekts (MI) var pārveidot mūsdienu zināšanu ekonomiku. Studiju kurss sniegs zināšanas par tādām tēmām kā MI uzticamība un tā lēmumu pieņemšanas iespējas. Tiks apskatīta un analizēta ML ētiskā izmantošana uzņēmējdarbībā, apskatīta un apspriesta ML spējīgu organizāciju veidošanās un attīstība. Studiju kursā studenti analizēs ML arhitektūras izveides praktiskās iespējas un to, kā MI var praktiski izmantot uzņēmuma mārketingā un gūstot ieņēmumus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sagatavot vadītājus izaicinājumiem un iespējām, kas ir saistītas ar MI ieviešanu, lai veicinātu biznesa izaugsmi, izmaksu ierobežošanu un riska pārvaldību. Studiju kursa uzdevumi: - iepazīstināt studentus ar izaicinājumiem un iespējām, kas saistītas ar MI ieviešanu, lai veicinātu uzņēmējdarbības izaugsmi, izmaksu ierobežošanu un riska pārvaldību; - iepazīstināt studentus ar tradicionālajiem izaicinājumiem MI ieviešanā, tostarp organizācijas kultūras attīstībā, strukturālo saskaņošanu un personāla vadību; - sniegt studentiem ieskatu grūto ētikas un biznesa dilemmu pārvarēšanā, kas raksturīgi MI ieviešanai; - iesaistīt studentus cilvēku un mašīnu procesu salīdzinošā izpētē, lai optimizētu veiktspēju jomās, kurās darbības tiek sadalītas starp cilvēkiem un mašīnām; - attīstīt studentos kritisku izpratni par MI interpretējamību un atbildību uzņēmējdarbības kontekstā; - nodrošināt studentiem MI stratēģiju praktisku pielietojumu, izmantojot gadījumu izpēti un reālus piemērus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot MI stratēģisko nozīmi uzņēmējdarbības izaugsmē, izmaksu ierobežošanā un riska pārvaldībā. - Grupas darbs un diskusijas, kursa darbs. Spēj pielietot metodoloģijas MI iniciatīvu efektīvai īstenošanai organizācijas sistēmās. - Grupas prezentācija, kursa darbs. Spēj pielietot gadījuma analīzes rezultātus, lai optimizētu organizācijas jomas, kurās darbības un lēmumi tiek sadalīti starp cilvēkiem un mašīnām. - Gadījuma analīze un prezentācijas. Spēj analizēt sarežģītas ētikas un biznesa dilemmas, kas izriet no MI ieviešanas. - Grupas darbs un diskusijas, kursa darbs. Prot kritiski izvērtēt MI sistēmu interpretējamību un atbildību uzņēmējdarbības kontekstā. - Grupas darbs un diskusijas, kursa darbs. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Gadījuma analīzes un prezentācijas - 35%
Grupu darbs un diskusijas - 30% Kursa darbs - 35% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura izglītība. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|