BS0075 Digitālais mārketings

Kods BS0075
Nosaukums Digitālais mārketings
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte, Linda Saulīte-Subatniece, Rihards Zeiļa
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kursā tiek apskatīta digitālā mārketinga būtība - kopsavilkums par galvenajiem digitālā mārketinga principiem, digitālo mediju kanāli - galvenie mārketinga kanāli un to izmantošana dažādās situācijās, kā arī uzraudzība un novērtēšana - digitālā mārketinga aktivitāšu novērtēšana..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads digitālajā mārketingā. 4 8 0 0
Tiešsaistes tirgus mikro/makro vide. 6 8 0 0
Mārketinga mikslis digitālajā mārketingā. 4 8 0 0
Digitālo informācijas nesēju kanālu un metožu pārskats. 8 8 0 0
Reklāmu tipi. 4 8 0 0
Tiešsaistē pieejamās SA darbības. 6 8 0 0
E-pasta mārketings. 4 8 0 0
Tiešsaistes partnerību veidi. 4 8 0 0
Sociālie mediji un vīrusu mārketinga aktivitātes. 4 8 0 0
Klienta digitālā pieredze. 4 8 0 0
Digitālā mārketinga kampaņas plānošana. 8 8 0 0
Prezentācijas. 8 8 0 0
Kopā: 64 96 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sniegt studentiem pamatzināšanas organizāciju digitālo kampaņu plānošanā. Studenti izpētīs pašreizējo labāko digitālā mārketinga praksi visā pasaulē, ar nolūku to pielāgot Latvijas biznesa videi. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt spēcīgu digitālā mārketinga pamatprincipu izpratni, lai izveidotu un īstenotu veiksmīgas mārketinga kampaņas; - attīstīt spēju pielietot mērķauditorijas un tirgus analīzi, lai formulētu efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas; - veicināt prasmes tādu būtisku digitālā mārketinga rīku izmantošanā kā galvenās lapas, Facebook reklāmas, Google reklāmas un e-pasta mārketings, lai uzlabotu mārketinga kampaņas; - attīstīt prasmes ielietot iegūtās digitālā mārketinga zināšanas reālās situācijās, īstenojot stratēģijas studentu vadītā biznesa pasākumā vai teorētiskā projektā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj aprakstīt digitālā mārketinga principus, kas orientēti uz e-komerciju un mārketinga reklāmas lapu attīstību. - Eksāmens un individuāls gadījuma analīzes.
Prot izmantot populārākos digitālā mārketinga instrumentus, piemēram, meklētājprogrammu optimizācija, maksu par klikšķi, e-pastus utt. - Individuālas gadījuma analīzes un grupas prezentācijas.
Spēj veikt digitālā mārketinga kampaņu rezultātu analīzi. - Grupas projekts.
Prot pielietot plašu mērķauditorijas un tirgus ieskatu, lai analizētu un izstrādātu efektīvas digitālā mārketinga stratēģijas. - Grupas projekts, eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Grupas projekts - 35%
Individuālas gadījumu analīzes - 20%
Grupas prezentācija - 20%
Eksāmens - 25%
 
Priekšzināšanas Bakalaura izglītība un priekšzināšanas informācijas sistēmu vadībā.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 48.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]