Kods | DA1105 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vertikāli integrēts projekts (VIP) I | |||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Inovācijas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Tālis Juhna, Brigita Dejus | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā komandu darba veidā tiek apvienotas mācības un mācībspēku zinātniskā darbība. Studējošie pelna kredītpunktus, bet mācībspēki var izmantot komandu darba projektēšanas un pētniecības rezultātus.. Studiju kurss ir saistošs dažādu nozaru studējošajiem un ļauj izstrādāt liela mēroga projektēšanas un izpētes projektu, vienlaikus stiprinot un paplašinot mācībspēku zinātnisko darbību.. Komandas ir:. • multidisciplināras – tiek iesaistīti studējošie no visām fakultātēm;. • vertikāli integrētas – katru semestri studējošie pārstāv dažādus studiju līmeņus, sākot no bakalaura studijām līdz pat doktorantūrai;. • ilgtermiņa – visi bakalaura līmenī studējošie projektā drīkst piedalīties līdz pat trim gadiem, bet visi maģistranti un doktoranti drīkst piedalīties visu savu studiju laiku.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt tehnoloģiju radīšanas un analīzes prasmes. Studiju kursa uzdevumi: - piedāvāt laiku un vidi, lai studējošie varētu gūt zināšanas un praktiskas iemaņas, sniedzot tehnisko ieguldījumu projektā un veicot dažādus uzdevumus lielā, multidisciplinārā projektēšanas un izpētes komandā; - atbalstīt bakalaura līmenī studējošo, maģistrantu un doktorantu ilgtermiņa sadarbību – maģistranti un doktoranti uzrauga bakalaura līmenī studējošo darbu projektēšanas un izpētes projektā, kas var būt daļa no maģistranta vai doktoranta pētniecības darba; - ļaut izstrādāt liela mēroga projektēšanas un izpētes projektus, kas ir liels atbalsts mācībspēku īstenotajām pētniecības programmām. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj parādīt padziļinātas zināšanas komandas veidošanā un vadīšanā. - Starppārbaudījumi. Rakstisks eksāmens. Spēj iekļauties un pielāgoties darbam multidisciplinārā komandā, kurā ir pārstāvēti dažādu zināšanu, prasmju un kompetenču līmeņu kolēģi. - Praktiskie darbi. Rakstisks eksāmens. Spēj darboties komandā un objektīvi vērtēt komandas darbu, izskaidrot un prezentēt komandas darba rezultātus. - Prezentācija un rakstisks eksāmens. Prot apstrādāt pētniecības procesā iegūtus datus, pārzina pētnieciskās metodikas pamatus. - Praktiskie darbi. Rakstisks eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Starppārbaudījumi - 25%
Praktiskie darbi - 40% Prezentācija - 25% Rakstisks eksāmens - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav | |||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|