IV0714 Sabiedriskās attiecības un korporatīvā komunikācija

Kods IV0714
Nosaukums Sabiedriskās attiecības un korporatīvā komunikācija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Linda Saulīte-Subatniece, Ieva Andersone, Kaspars Vārpiņš
Kredītpunkti 4.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss ietver tēmas par sabiedrisko attiecību elementiem, komunikācijas stratēģiju izstrādi un īstenošanu, kā arī korporatīvās komunikācijas vadības principiem un to praktisko pielietojumu. Studenti iegūst zināšanas un izpratni par dažādām sabiedrisko attiecību metodēm, mediju attiecībām un komunikācijas kanāliem, kā arī par organizācijas reputācijas vadību un komunikācijas īstenošanu dažādās situācijās, notikuma identifikāciju un reakciju..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads sabiedriskajās attiecībās. 4 5 1 8
Sabiedrisko attiecību stratēģijas un taktikas. 6 4 3 12
Sabiedrisko attiecību ētika. 4 5 1 5
Korporatīvā komunikācija. 15 15 7 23
Organizācijas reputācijas vadība un komunikācija. 15 14 7 22
Reputācijas vadības rīki un tehnoloģijas dažādās situācijās. 10 10 5 13
Kopā: 54 53 24 83
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni un attīstīt kompetenci efektīvu sabiedrisko attiecību stratēģiju izstrādē un korporatīvās komunikācijas situāciju pārvaldībā. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par sabiedriskām attiecībām un korporatīvo komunikāciju; - attīstīt prasmi identificēt problēmas un rast risinājumus organizācijas dažādās komunikācijas situācijā;, - attīstīt prasmi komunicēt ar dažādām auditorijām (medijiem, klientiem, darbiniekiem u.c.); - attīstīt prasmi izstrādāt rīcības plānus, kas nodrošina organizācijas reputācijas vadību dažādās situācijās.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot sabiedrisko attiecību un korporatīvās komunikācijas pamatprincipus, spēj identificēt problēmas. - Individuālais darbs Nr.1 – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.1 – praktiskais darbs par sabiedrisko attiecību pamatprincipiem, rezultātu prezentācija. Eksāmens.
Spēj izstrādāt piemērotas sabiedrisko attiecību stratēģijas un taktikas. - Individuālais darbs Nr.2 – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.2 – praktiskais darbs par komunikācijas stratēģijas izstrādi un rezultātu prezentācija. Eksāmens.
Spēj identificēt un vadīt organizācijas reputāciju dažādās situācijas, izstrādājot atbilstošus rīcības plānus. - Individuālais darbs Nr.3 – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.3 – praktiskais darbs par krīzes situācijas rīcības plāna izstrādi un rezultātu prezentācija. Eksāmens.
Izprot korporatīvās sociālās atbildības lomu sabiedriskajās attiecībās un reputācijas vadībā. - Individuālais darbs Nr.4. – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.4 – praktiskais darbs par korporatīvo sociālo atbildību, rezultātu prezentācija. Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Grupu darbi (4 grupu darbi): Grupu darbs Nr.1 – praktiskais darbs par sabiedrisko attiecību pamatprincipiem, rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.2 – praktiskais darbs par komunikācijas stratēģijas izstrādi un rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.3 – praktiskais darbs par krīzes situācijas rīcības plāna izstrādi un rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.4 – praktiskais darbs par korporatīvās sociālās atbildības lomu, rezultātu prezentācija. - 40%
Individuālie darbi (4 individuālie darbi): Individuālais darbs Nr.1– situācijas analīze. Individuālais darbs Nr.2 – situācijas analīze. Individuālais darbs Nr.3 – situācijas analīze. Individuālais darbs Nr.4 – situācijas analīze. - 40%
Eksāmens - 20%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 20.0 34.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]