Kods | IV0714 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Sabiedriskās attiecības un korporatīvā komunikācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Linda Saulīte-Subatniece, Ieva Andersone, Kaspars Vārpiņš | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 4.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ietver tēmas par sabiedrisko attiecību elementiem, komunikācijas stratēģiju izstrādi un īstenošanu, kā arī korporatīvās komunikācijas vadības principiem un to praktisko pielietojumu. Studenti iegūst zināšanas un izpratni par dažādām sabiedrisko attiecību metodēm, mediju attiecībām un komunikācijas kanāliem, kā arī par organizācijas reputācijas vadību un komunikācijas īstenošanu dažādās situācijās, notikuma identifikāciju un reakciju.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni un attīstīt kompetenci efektīvu sabiedrisko attiecību stratēģiju izstrādē un korporatīvās komunikācijas situāciju pārvaldībā. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par sabiedriskām attiecībām un korporatīvo komunikāciju; - attīstīt prasmi identificēt problēmas un rast risinājumus organizācijas dažādās komunikācijas situācijā;, - attīstīt prasmi komunicēt ar dažādām auditorijām (medijiem, klientiem, darbiniekiem u.c.); - attīstīt prasmi izstrādāt rīcības plānus, kas nodrošina organizācijas reputācijas vadību dažādās situācijās. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot sabiedrisko attiecību un korporatīvās komunikācijas pamatprincipus, spēj identificēt problēmas. - Individuālais darbs Nr.1 – situācijas analīze.
Grupu darbs Nr.1 – praktiskais darbs par sabiedrisko attiecību pamatprincipiem, rezultātu prezentācija.
Eksāmens.
Spēj izstrādāt piemērotas sabiedrisko attiecību stratēģijas un taktikas. - Individuālais darbs Nr.2 – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.2 – praktiskais darbs par komunikācijas stratēģijas izstrādi un rezultātu prezentācija. Eksāmens. Spēj identificēt un vadīt organizācijas reputāciju dažādās situācijas, izstrādājot atbilstošus rīcības plānus. - Individuālais darbs Nr.3 – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.3 – praktiskais darbs par krīzes situācijas rīcības plāna izstrādi un rezultātu prezentācija. Eksāmens. Izprot korporatīvās sociālās atbildības lomu sabiedriskajās attiecībās un reputācijas vadībā. - Individuālais darbs Nr.4. – situācijas analīze. Grupu darbs Nr.4 – praktiskais darbs par korporatīvo sociālo atbildību, rezultātu prezentācija. Eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupu darbi (4 grupu darbi):
Grupu darbs Nr.1 – praktiskais darbs par sabiedrisko attiecību pamatprincipiem, rezultātu prezentācija.
Grupu darbs Nr.2 – praktiskais darbs par komunikācijas stratēģijas izstrādi un rezultātu prezentācija.
Grupu darbs Nr.3 – praktiskais darbs par krīzes situācijas rīcības plāna izstrādi un rezultātu prezentācija.
Grupu darbs Nr.4 – praktiskais darbs par korporatīvās sociālās atbildības lomu, rezultātu prezentācija. - 40%
Individuālie darbi (4 individuālie darbi): Individuālais darbs Nr.1– situācijas analīze. Individuālais darbs Nr.2 – situācijas analīze. Individuālais darbs Nr.3 – situācijas analīze. Individuālais darbs Nr.4 – situācijas analīze. - 40% Eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|