Kods | IV0713 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketings | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone, Uldis Drišļuks | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 5.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek aplūkotas galvenās mārketinga teorijas, jēdzieni un to pielietojums organizācijās, lai radītu izpratni par mārketingu kā vērtību dažādām ieinteresētajām pusēm. Studenti iegūst zināšanas un izpratni par mārketinga jēdzienu, mārketinga vadības filozofiju un tā attīstību, mārketinga stratēģijām un to novērtēšanu. Studiju kursā iespējams attīstīt prasmes, kas nepieciešamas efektīvai mārketinga lēmumu pieņemšanai. Studiju kurss ietver studiju darba izstrādi. Papildus studiju darba izpildei zināšanas tiek nostiprinātas patstāvīgo darbu ietvaros par studiju programmā iekļautajām tēmām.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par mārketinga būtību, principiem un stratēģijām, kas tiek izmantotas uzņēmējdarbības vidē. Studiju kursa uzdevumi: - attīstīt prasmi izvērtēt esošo situāciju un izvēlēties atbilstošo mārketinga metodi šīs situācijas veiksmīgai atrisināšanai; - attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas idejas mārketinga jomā; - sniegt priekšstatu par plānošanas, vadīšanas un kontroles metodēm un to izmantošanas iespējām; - attīstīt teorētiskās zināšanas un to praktisko pielietošanu konkrētu uzdevumu veikšanai; - veicināt vispārējo mārketinga prasmju attīstību un prasmi prezentēt individuālās idejas grupā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt dažādus mārketinga problēmsituācijas. - Studiju darbs. Spēj analizēt konkrētu situāciju un izdarīt patstāvīgus secinājumus par mārketinga kompleksa izmantošanu organizācijas mārketinga procesā. - Praktiskie darbi: Nr.1 par mārketinga vides analīzi, Nr.2 par konkurences analīzes metodēm, Nr.3 par segmentēšanu un pozicionēšanu nodarbībās. Starppārbaudījums. Eksāmens. Spēj noteikt mārketinga efektivitātes rādītājus vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un izdarīt secinājumus. - Praktiskais darbs Nr.4 par mārketinga efektivitātes rādītājiem nodarbībā. Starppārbaudījums. Eksāmens. Spēj patstāvīgi atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu. Spēj analizēt šo informāciju un prezentēt to citiem. - Patstāvīgie darbi: Nr.1 par patērētāju uzvedību tirgū, Nr.2 par mārketinga mix elementiem un rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj risināt izvirzīto problēmu un sniegt priekšlikumus problēmas atrisināšanai. - Studiju darbs. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie darbi nodarbībās un diskusijas (4 darbi – Nr.1 par mārketinga vides analīzi, Nr.2- par konkurences analīzes metodēm, Nr.3 – par segmentēšanu un pozicionēšanu, Nr.4 – par mārketinga efektivitātes rādītājiem) - 20%
Patstāvīgie darbi (2 darbi – Nr.1 par patērētāju uzvedību tirgū, Nr.2 par mārketinga mix elementiem) - 10% Starppārbaudījums - 20% Studiju darbs - 30% Eksāmens - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|