Kods | IV0711 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketinga pētījumi (studiju projekts) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone, Ilze Jankovska | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Izstrādājot studiju projektu, studenti attīsta izpratni par tirgu, konkurentiem, patērētājiem un citiem faktoriem, kas ietekmē biznesa lēmumus. Strādājot ar zinātnisko literatūru, studenti attīsta pētnieciskās prasmes un spēju sistematizēti apkopot pētniecisko informāciju. Studiju kursā studenti izstrādā pētījumu un publiski prezentē pētījuma rezultātus – pārskatu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas mārketinga pētījumu jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba vidē un profesionālajā attīstībā. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par pētījuma metožu izvēli un lietošanu atbilstoši projekta uzdevumam; - attīstīt prasmi atlasīt un analizēt informāciju; - attīstīt prasmi lietot datu vākšanas un apstrādes metodes; - izkopt studentu pētnieciskās prasmes un spēju lietot pētījuma metodes zinātniskās literatūras analīzei; - attīstīt studentu prasmi veidot pētījuma pārskatu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot mārketinga pētījumu jēdzienus un metodes. Izprot pētījuma loģiku, struktūru, prot definēt pētījuma jautājumu un atslēgas vārdus, veikt teorētisko pētījumu. - 1) Prezentācija par literatūras analīzi.
2) Studiju projekts. Spēj ievērot projekta uzdevumu, analizēt, sistematizēt, salīdzināt un novērtēt zinātniskajā literatūrā izklāstītās atziņas mārketinga pētījumu jomā. - 1) Literatūras pārskats. Prot lietot mārketinga pētījumu metodes un instrumentus, analizēt iegūtos rezultātus, meklēt cēloņsakarības. - 1) Prezentācija par pētījuma praktiskās izpētes rezultātiem. 2) Studiju projekts. Spēj izstrādāt pētījuma pārskatu. - 1) Studiju projekts. Spēj prezentēt, argumentēti izskaidrot un diskutēt par sava darba aspektiem publiskā auditorijā. - 1) Prezentācija par literatūras analīzi. 2) Prezentācija par pētījuma praktiskās izpētes rezultātiem. 3) Studiju projekts. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Literatūras pārskats par pētījuma jautājumu mārketinga pētījuma jomā - 20%
Pētījuma jautājuma praktiskā izpēte, lietojot kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes un instrumentus - 30% Studiju projekta izstrāde (pētījuma pārskats). - 30% Studiju projekta publiska aizstāvēšana - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|