IV0711 Mārketinga pētījumi (studiju projekts)

Kods IV0711
Nosaukums Mārketinga pētījumi (studiju projekts)
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Ilze Jankovska
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Izstrādājot studiju projektu, studenti attīsta izpratni par tirgu, konkurentiem, patērētājiem un citiem faktoriem, kas ietekmē biznesa lēmumus. Strādājot ar zinātnisko literatūru, studenti attīsta pētnieciskās prasmes un spēju sistematizēti apkopot pētniecisko informāciju. Studiju kursā studenti izstrādā pētījumu un publiski prezentē pētījuma rezultātus – pārskatu..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads mārketinga pētījumos. 2 2 2 4
Pētījumu plānošana un organizēšana. 5 10 4 12
Datu vākšanas metodes. 10 8 5 16
Datu analīze un interpretācija. 8 6 4 12
Mārketinga pētījumu ētika. 5 4 2 6
Pētījumu rezultātu pielietošana. 10 10 3 10
Kopā: 40 40 20 60
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas mārketinga pētījumu jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba vidē un profesionālajā attīstībā. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par pētījuma metožu izvēli un lietošanu atbilstoši projekta uzdevumam; - attīstīt prasmi atlasīt un analizēt informāciju; - attīstīt prasmi lietot datu vākšanas un apstrādes metodes; - izkopt studentu pētnieciskās prasmes un spēju lietot pētījuma metodes zinātniskās literatūras analīzei; - attīstīt studentu prasmi veidot pētījuma pārskatu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot mārketinga pētījumu jēdzienus un metodes. Izprot pētījuma loģiku, struktūru, prot definēt pētījuma jautājumu un atslēgas vārdus, veikt teorētisko pētījumu. - 1) Prezentācija par literatūras analīzi. 2) Studiju projekts.
Spēj ievērot projekta uzdevumu, analizēt, sistematizēt, salīdzināt un novērtēt zinātniskajā literatūrā izklāstītās atziņas mārketinga pētījumu jomā. - 1) Literatūras pārskats.
Prot lietot mārketinga pētījumu metodes un instrumentus, analizēt iegūtos rezultātus, meklēt cēloņsakarības. - 1) Prezentācija par pētījuma praktiskās izpētes rezultātiem. 2) Studiju projekts.
Spēj izstrādāt pētījuma pārskatu. - 1) Studiju projekts.
Spēj prezentēt, argumentēti izskaidrot un diskutēt par sava darba aspektiem publiskā auditorijā. - 1) Prezentācija par literatūras analīzi. 2) Prezentācija par pētījuma praktiskās izpētes rezultātiem. 3) Studiju projekts.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Literatūras pārskats par pētījuma jautājumu mārketinga pētījuma jomā - 20%
Pētījuma jautājuma praktiskā izpēte, lietojot kvalitatīvās un kvantitatīvās metodes un instrumentus - 30%
Studiju projekta izstrāde (pētījuma pārskats). - 30%
Studiju projekta publiska aizstāvēšana - 20%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 10.0 30.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]