Kods | IV0710 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketinga stratēģiskais plāns (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ieva Andersone | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa tēmas aptver būtiskākos stratēģiskā mārketinga elementus, tirgus un auditorijas segmentācijas stratēģijas, pieeju konkurences analīzei un pozicionēšanas stratēģiju izvēlei, kā arī stratēģiskās zīmola pārvaldības aspektus.. Studenti iegūst kompetenci noteikt mārketinga problēmas, tās izvērtēt un analizēt ar dažādām metodēm un instrumentiem, lai izveidotu un vadītu stratēģiskā mārketinga procesus organizāciju mērķu sasniegšanai.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par mārketinga stratēģisko plānošanu un attīstīt prasmi patstāvīgi pieņemt ekonomiski pamatotus lēmumus, lai izstrādātu plānu atbilstoši uzņēmuma un mārketinga stratēģijai. Studiju kursa uzdevumi: - veicināt studenta izpratni un prasmes mārketinga stratēģisko vadību organizācijā; - attīstīt praktiskās iemaņas darbam ar mērķauditorijas, tirgus un pozicionēšanās stratēģijām un to nozīmi; - veidot praktiskās iemaņas darbam ar būtiskākajiem stratēģiskā mārketinga elementiem, pieejām un metodēm; - attīstīt studējošo izpratni par stratēģisko zīmola pārvaldību, integrētām mārketinga komunikācijas pieejām, digitālo kanālu izpratni un nozīmi; - veidot prasmi izstrādāt mārketinga vadības stratēģijas un stratēģiskā mārketinga plānu. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj novērtēt tirgus attīstības tendences dažādos segmentos, izvērtēt jaunas tirgus iespējas, tirgus potenciālu un pirktspēju, novērtēt pieprasījumu un piedāvājumu, kā arī analizēt un novērtēt potenciālos riskus. - Studiju projekts (mārketinga stratēģiskā plāna izstrāde – 1.daļa).
Studiju projekta pētījuma pārskats. Prezentācija. Spēj novērtēt patērētāju vēlmes un vajadzības, to uzvedības īpatnības, veikt mērķa tirgus analīzi un izvēli kā arī novērtēt pieprasījumu un tā attīstības potenciālu. - Studiju projekts (mārketinga stratēģiskā plāna izstrāde – 1.daļa). Studiju projekta pētījuma pārskats. Prezentācija. Spēj izvirzīt mārketinga mērķus uzņēmuma stratēģijas ietvaros, integrēt mārketinga stratēģiju uzņēmuma kopējā stratēģijā, izstrādāt mārketinga plānu, tai skaitā katra mārketinga kompleksa elementa attīstības stratēģiju. - Studiju projekts (mārketinga stratēģiskā plāna izstrāde – 2.daļa). Studiju projekta pētījuma pārskats. Prezentācija. Spēj novērtēt budžeta iespējas, kā arī plānotās mārketinga izmaksas mārketinga mērķu sasniegšanai, kā arī analizēt veiktspējas rādītājus un nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas mārketinga stratēģiskajā plānā. - Studiju projekts (mārketinga stratēģiskā plāna izstrāde – 2.daļa). Studiju projekta pētījuma pārskats. Prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Studiju projekts – 1.daļa (jaunas tirgus iespējas un potenciāls, mērķa tirgus analīze) - 30%
Studiju projekts – 2.daļa (mārketinga mērķi, stratēģijas, budžets un veiktspējas rādītāji) - 30% Studiju projekta pētījuma pārskats - 20% Prezentācija - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|