IV0709 Mārketinga komunikācija

Kods IV0709
Nosaukums Mārketinga komunikācija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone
Kredītpunkti 4.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss aptver mārketinga komunikācijas plānošanas, kā arī mārketinga stratēģiju izstrādes pamatprincipu teorētiskos un praktiskos aspektus. Studenti iegūst zināšanas un izpratni par mārketinga komunikāciju mērķiem un komunikācijas plānošanu atbilstoši mērķauditorijai. Studenti iegūst kompetenci izvēlēties integrētā mārketinga komunikācijas kanālus, kā arī prasmi plānot mārketinga un komunikācijas aktivitātes, kā arī prasmi izvērtēt to rezultātus. Studiju kursa laikā tiek attīstītas argumentēšanas un prezentēšanas prasmes, prasmes strādāt grupās un individuāli, papildinātas profesionālās terminoloģijas]zināšanas, kā arī veicināta analītiskās un kritiskās domāšanas attīstība..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads mārketinga un komunikāciju plānošanā. 4 2 2 4
Mārketinga vides un uzņēmuma analīze. 6 6 3 10
Mārketinga mērķi un mērķa grupas. 6 6 2 10
Ziņojuma stratēģija un konkurētspējīgā priekšrocība. 4 6 2 10
Integrētās mārketinga komunikācijas (IMK). 12 14 6 16
Komunikācijas kanāli. 8 6 4 12
Budžets un tā veidošanas metodes. 4 4 2 8
Darbs ar aģentūrām. Mediju plānošana. 4 5 2 8
Mārketinga un tā komunikāciju novērtēšana, kontrole un pētījumi. 4 4 2 2
Eksāmens. 2 0 2 0
Kopā: 54 53 27 80
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot izpratni par mārketinga un komunikāciju plānošanu un izveidot prasmi patstāvīgi pieņemt ekonomiski pamatotus lēmumus, lai izstrādātu plānu atbilstoši uzņēmuma un mārketinga stratēģijai. Studiju kursa uzdevumi: - veicināt studenta izpratni un prasmes mārketinga plānošanu organizācijā; - attīstīt praktiskās iemaņas darbam ar mērķauditorijas, tirgus un pozicionēšanās stratēģijām un to nozīmi; - veidot praktiskās iemaņas darbam ar būtiskākajiem stratēģiskā mārketinga elementiem, pieejām un metodēm; - attīstīt studējošo izpratni par integrētām mārketinga komunikācijas pieejām, digitālo kanālu izpratni un nozīmi; - veidot prasmi izstrādāt mārketinga stratēģijas un mārketinga plānu.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj apkopot, analizēt un novērtēt nozaru un atsevišķu uzņēmumu (organizāciju, iestāžu) darbību un attīstības rādītājus, izvēlēties un apkopot statistikas un dažādu citu pārskatu datus; analizēt un novērtēt dažādus uzņēmumiem svarīgus rādītājus, veikt tirgus izpēti. - Grupu darbs Nr.1 par nozares un uzņēmuma darbības analīzi un rezultātu prezentācija. Patstāvīgais darbs Nr.1 par tirgus izpēti un rezultātu prezentācija. Eksāmens - mārketinga komunikāciju plāns.
Spēj noteikt organizācijas mārketinga komunikācijas mērķus un izvēlēties piemērotākās aktivitātes mērķa sasniegšanai atbilstoši tirgus situācijai, izvēlētajai mērķauditorijai un organizācijas iespējām. - Grupu darbs Nr.2 situācijas analīze par komunikāciju plānošanu un rezultātu prezentācija. Patstāvīgais darbs Nr.2 par mārketinga komunikācijas mērķu un piemērotāko aktivitāšu izvēli un rezultātu prezentācija. Eksāmens - mārketinga komunikāciju plāns.
Spēj integrēt mārketinga komunikācijas rīkus, mārketinga stratēģijas īstenošanai. - Grupu darbs Nr.3 par integrētā mārketinga komunikācijas rīkiem un rezultātu prezentācija. Eksāmens - mārketinga komunikāciju plāns.
Spēj novērtēt mārketinga komunikācijas plāna efektivitāti. - Grupu darbs Nr.4 par komunikācijas plāna efektivitāti un rezultātu prezentācija. Eksāmens - mārketinga komunikāciju plāns.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Grupu darbi (4 grupu darbi): Grupu darbs Nr.1 par nozares un uzņēmuma darbības analīzi un rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.2 situācijas analīze par komunikāciju plānošanu un rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.3 par integrētā mārketinga komunikācijas rīkiem un rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.4 par komunikācijas plāna efektivitāti un rezultātu prezentācija. - 40%
Patstāvīgais darbs (2 patstāvīgie darbi): Patstāvīgais darbs Nr.1 par tirgus izpēti un rezultātu prezentācija. Patstāvīgais darbs Nr.2 par mārketinga komunikācijas mērķu un piemērotāko aktivitāšu izvēli un rezultātu prezentācija. - 40%
Eksāmens - mārketinga komunikāciju plāna publiska aizstāvēšana - 20%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 4.0 20.0 34.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]