IV0699 Integrētā mārketinga komunikācija

Kods IV0699
Nosaukums Integrētā mārketinga komunikācija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Pamatstudiju, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Ieva Andersone, Linda Saulīte-Subatniece
Kredītpunkti 10.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss ietver tēmas par integrētās mārketinga komunikācijas (IMK) principiem, stratēģijām un praktisko pielietojumu. Studiju kursa laikā iespējams apgūt kā izstrādāt un īstenot efektīvas mārketinga komunikācijas kampaņas, kas nodrošina konsekventu un saskaņotu ziņojumu visos komunikācijas kanālos. Studiju kursā studenti tiek iepazīstināti ar dažādiem komunikācijas veidiem un rīkiem, piemēram, reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana, tiešais mārketings, digitālais mārketings un sociālie tīkli. Studiju kursa laikā tiek attīstītas argumentēšanas un prezentēšanas prasmes, prasmes strādāt individuāli un grupās, papildinātas profesionālās terminoloģijas zināšanas, kā arī veicināta analītiskās un kritiskās domāšanas attīstība..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads integrētajā mārketinga komunikācijā. 4 4 2 10
Mārketinga komunikācijas procesa izpratne. 8 8 4 20
Reklāmas stratēģija un vadība. 10 10 5 20
Pārdošanas veicināšana. 10 10 5 20
Tiešais mārketinga un personīgā pārdošana. 10 10 5 20
Digitālā mārketinga komunikācija. 8 8 4 10
Sabiedriskās attiecības (PR). 8 8 4 10
IMK plānošana un koordinēšana. 10 10 4 15
IMK kampaņu izstrāde, īstenošana un efektivitātes novērtēšana. 40 40 20 43
Globālā un starpkultūru IMK, Ētika un sociālā atbildība IMK. 16 18 8 22
Korporatīvais tēls un reputācijas veidošanas principi. 8 7 4 10
Eksāmens. 2 0 2 0
Kopā: 134 133 67 200
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir veidot studentiem padziļinātu izpratni par mārketinga komunikāciju stratēģiju un taktiku integrēšanu, lai attīstītu kompetenci veidot saskaņotu zīmola komunikāciju ar mērķauditoriju. Studiju kursa uzdevumi: - veidot izpratni par mārketinga komunikācijas procesu; - veidot praktiskas iemaņas darbam mārketinga komunikācijas elementiem - attīstīt praktiskas iemaņas integrētu mārketinga komunikācijas kampaņu plānošanā, īstenošanā un vērtēšanā; - attīstīt prasmes veidot un īstenot integrētās mārketinga komunikāciju stratēģijas; - veidot izpratni par dažādu komunikācijas kanālu lomu un sinerģiju mārketinga kampaņās; - analizēt un interpretēt mārketinga komunikāciju kampaņu rezultātus, izmantojot dažādus analītiskos rīkus un metodes; - attīstīt analītiskās un kritiskās domāšanas un argumentēšanas prasmes, kā arī attīstīt grupu un individuālā darba prasmi, komunikācijas prasmi un profesionālo terminoloģiju.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Izprot mārketinga komunikācijas procesu. Spēj lietot profesionālo terminoloģiju, pamatot savu viedokli, strādāt grupā un individuāli. - Grupu darbs Nr.1 par mārketinga komunikācijas procesu. Eseja. Eksāmens.
Spēj noteikt organizācijas mārketinga komunikācijas mērķus un izvēlēties piemērotākās aktivitātes mērķa sasniegšanai atbilstoši tirgus situācijai, izvēlētajai mērķauditorijai un organizācijas iespējām. - Grupu darbs Nr.2 - situācijas analīze, rezultātu prezentācija. Individuālais darbs Nr.1 – komunikācijas mērķu un stratēģijas izstrāde. Eksāmens.
Spēj izstrādāt mārketinga komunikācijas saturu atbilstoši mērķauditorijas īpatnībām. - Grupu darbs Nr.3 - situācijas analīze, rezultātu prezentācija. Individuālais darbs Nr.2 – komunikācijas satura izstrāde. Eksāmens.
Spēj integrēt mārketinga komunikācijas rīkus, mārketinga stratēģijas īstenošanai. - Grupu darbs Nr.4 par mārketinga komunikācijas rīkiem. Eksāmens.
Spēj novērtēt mārketinga komunikācijas plāna efektivitāti. - Grupu darbs Nr.5 par komunikāciju efektivitāti. Individuālais darbs Nr.3 – komunikācijas plāna efektivitāte. Eksāmens.
Spēj integrēt korporatīvā tēla un reputācijas veidošanas principus organizācijas mārketinga komunikācijā. - Praktisks seminārs ar diskusiju un uzdevumu analīzi par korporatīvo tēlu un reputācijas veidošanu. Eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Grupu darbi (5 darbi): Grupu darbs Nr.1 par mārketinga komunikācijas procesu. Grupu darbs Nr.2 - situācijas analīze, rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.3 - situācijas analīze, rezultātu prezentācija. Grupu darbs Nr.4 par mārketinga komunikācijas rīkiem. Grupu darbs Nr.5 par komunikāciju efektivitāti. - 40%
Eseja - 10%
Individuālie darbi (3 darbi): Individuālais darbs Nr.1 – komunikācijas mērķu un stratēģijas izstrāde. Individuālais darbs Nr.2 – komunikācijas satura izstrāde. Individuālais darbs Nr.3 – komunikācijas plāna efektivitāte. - 30%
Praktisks seminārs ar diskusiju un uzdevumu analīzi par korporatīvo tēlu un reputācijas veidošanu - 10%
Eksāmens - 10%
 
Priekšzināšanas Nav nepieciešamas.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 10.0 38.0 96.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]