Kods | IV0692 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Publiskā komunikācija vadītājiem | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Rita Greitāne | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss veidots tā, lai, analizējot publiskās komunikācijas piemērus, parādītu publiskās komunikācijas nozīmi uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā un mērķu sasniegšanā Latvijā un pasaulē. Kursa uzdevums ir sniegt ieskatu ar publisko komunikāciju saistītajās problēmās un iepazīstinātu ar mūsdienīgu pieeju publiskajai komunikācijai raksturīgo problēmu risināšanā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
- veidot izpratni par publiskās komunikācijas jēdzienu, principiem un to nozīmi biznesa vidē, publiskās komunikācijas ētiskajiem aspektiem; - attīstīt publiskās komunikācijas prasmes; - veidot praktiskās iemaņas publiskās komunikācijas veidošanā un problēmu risināšanā, izprotot mediju vidi; - iegūt zināšanas par publisko komunikāciju, tās izmantošanu uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studējošais izprot publiskās komunikācijas nozīmi uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā - Situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā
Noslēguma pārbaudījums Studējošais izprot uzņēmuma/organizācijas vadītāja lomu uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā - Situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs Noslēguma pārbaudījums Studējošais izprot ētikas jautājumus publiskajā komunikācijā - Situāciju analīze Noslēguma pārbaudījums Studējošais spēj sagatavot prezentāciju un to publiski prezentēt, izmantojot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju - Publiska prezentēšana Studējošais spēj pielietot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju publiskajā komunikācijā - Publiska uzstāšanās Studējošais spēj sagatavot preses relīzi - Praktiskais darbs Noslēguma pārbaudījums Studējošais spēj komunicēt digitālajos medijos, ievērojot publiskās komunikācijas pamatprincipus un uzņēmuma/organizācijas intereses - Situāciju analīze, praktiskais darbs Noslēguma parbaudījums Studējošais spēj veidot un uzturēt neformālu sarunu - Publiska uzstāšanās |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā - 45%
Prezentācija, publiskā uzstāšanās un publiskā runa - 45% Noslēguma pārbaudījums - 10% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Studiju kursa sekmīgai īstenošanai vēlamas priekšzināšanas tirgzinībās, uzņēmuma vadībā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|