IV0692 Publiskā komunikācija vadītājiem

Kods IV0692
Nosaukums Publiskā komunikācija vadītājiem
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Rita Greitāne
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss veidots tā, lai, analizējot publiskās komunikācijas piemērus, parādītu publiskās komunikācijas nozīmi uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā un mērķu sasniegšanā Latvijā un pasaulē. Kursa uzdevums ir sniegt ieskatu ar publisko komunikāciju saistītajās problēmās un iepazīstinātu ar mūsdienīgu pieeju publiskajai komunikācijai raksturīgo problēmu risināšanā..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Publiskā komunikācija uzņēmuma tēla veidošanā 2 3 2 6
Uzņēmuma/organizācijas vadītājs kā uzņēmuma tēla komponente 2 3 1 6
Publiskās komunikācijas ētika 4 6 1 8
Prezentāciju sagatavošanas pamatprincipi 4 6 1 8
Publiskās runas/intervijas pamatprincipi 4 6 1 8
Jautājumi un pārliecinoša argumentācija publiskajā komunikācijā 4 6 1 8
Ziņojuma/preses relīzes sagatavošana medijiem 4 6 1 8
Publiskā komunikācija digitālajos medijos 4 6 2 8
Neformāla saruna kā publiskās komunikācijas komponente 4 6 2 8
Kopā: 32 48 12 68
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
- veidot izpratni par publiskās komunikācijas jēdzienu, principiem un to nozīmi biznesa vidē, publiskās komunikācijas ētiskajiem aspektiem; - attīstīt publiskās komunikācijas prasmes; - veidot praktiskās iemaņas publiskās komunikācijas veidošanā un problēmu risināšanā, izprotot mediju vidi; - iegūt zināšanas par publisko komunikāciju, tās izmantošanu uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Studējošais izprot publiskās komunikācijas nozīmi uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā - Situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā Noslēguma pārbaudījums
Studējošais izprot uzņēmuma/organizācijas vadītāja lomu uzņēmuma/organizācijas tēla veidošanā - Situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs Noslēguma pārbaudījums
Studējošais izprot ētikas jautājumus publiskajā komunikācijā - Situāciju analīze Noslēguma pārbaudījums
Studējošais spēj sagatavot prezentāciju un to publiski prezentēt, izmantojot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju - Publiska prezentēšana
Studējošais spēj pielietot atbilstošu verbālo un neverbālo komunikāciju publiskajā komunikācijā - Publiska uzstāšanās
Studējošais spēj sagatavot preses relīzi - Praktiskais darbs Noslēguma pārbaudījums
Studējošais spēj komunicēt digitālajos medijos, ievērojot publiskās komunikācijas pamatprincipus un uzņēmuma/organizācijas intereses - Situāciju analīze, praktiskais darbs Noslēguma parbaudījums
Studējošais spēj veidot un uzturēt neformālu sarunu - Publiska uzstāšanās
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Situāciju analīze, patstāvīgais un praktiskais darbs nodarbībā - 45%
Prezentācija, publiskā uzstāšanās un publiskā runa - 45%
Noslēguma pārbaudījums - 10%
 
Priekšzināšanas Studiju kursa sekmīgai īstenošanai vēlamas priekšzināšanas tirgzinībās, uzņēmuma vadībā.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 16.0 16.0 0.0 * *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]