Kods | DA4208 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zinātnes, tehnoloģiju pārneses un inovāciju pārvaldība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Inovācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Dmitrijs Stepanovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Šī kursa mērķis ir sniegt studentiem teorētiskos pamatus un praktiskās zināšanas, lai efektīvi veicinātu zinātnes un tehnoloģiju pārnesi, lai radītu inovācijās ar pievienoto vērtību. Caur lekcijām, gadījuma analīzēm un interaktīvām ekspertu diskusijām studenti kritiski izvērtēs rīcībpolitikas, pārvaldības un tirgus dinamikas lomu tādas vides veicināšanā, kas veicina augusta līmeņa pētniecību un attīstību.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Šī kursa galvenais mērķis ir nodrošināt studentiem visaptverošu izpratni par zinātnes, tehnoloģiju pārneses un inovācijas rīcībpolitikām. Tās uzdevums ir nodrošināt ar prasmēm, kas nepieciešamas, lai analizētu, izstrādātu un ieviestu efektīvu rīcībpolitiku, kas var veicina tehnoloģiju attīstību un inovāciju attīstību dažādās nozarēs. Studiju mērķi: 1) izprast teorētiskos pamatus; 2) analizēt rīcībpolitikas vidi un pārvaldību; 3) pielietot zināšanas reālā vidē; 4) efektīvi komunicēt rīcībpolitiku, kā arī veicināt sadarbību un ētisku inovāciju procesu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti spēs analizēt un kritiski izvērtēt dažādus tehnoloģiju pārneses un inovāciju politikas ietvarus - Studenti formulē visaptverošu konkrētās tehnoloģiju pārneses un inovāciju rīcībpolitikas analīzi Studenti attīstīs prasmes izstrādāt efektīvas tehnoloģiju pārneses un inovāciju stratēģijas - Prezentācija, kurā tiks vērtēts radošums, praktiskums un atbilstība labajai praksei Studentiem būs izpratne par intelektuālā īpašuma tiesībām tehnoloģiju pārneses un inovāciju kontekstā - Gadījuma analīze: studenti veic gadījuma analīzi, kas ietver intelektuālā īpašuma izaicinājumus tehnoloģiju pārnesē Studenti iegūs prasmes tādu rīcībpolitiku definēšanā, kas veicina ilgtspējīgu inovāciju - Studenti sagatavo rīcībpolitikas priekšlikumus, kuras mērķis ir veicināt ilgtspējīgu inovāciju Studenti varēs efektīvi komunicēt sarežģītus rīcībpolitikas jautājumus un ieteikumus dažādām auditorijām - Studenti sagatavo un prezentē komplicētu rīcībpolitikas priekšlikumu, izmantojot multivides rīkus, lai uzsvērtu savu vēstījumu |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aktīvā dalība nodarbībās - 30%
Prezentācijas un ziņojumi - 50% Eksāmens - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Babeigta pirmā cikla augstākā izglītība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|