Kods | BS0070 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Vadīšanas un organizāciju psiholoģija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gregory Scott Mathers | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Plašs uzvedības zinātnes teorijas pārskats līdz izpratnei par organizāciju struktūru, uzvedību un darbību.Ietvertās tēmas: apkārtnes ietekme uz indivīdu uzvedību organizācijās, motivācija, apmācība, komunikācijas, grupu veidošana, grupu dinamika,organizatoriskie procesi un struktūras, kā arī organizāciju pārbūve.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis ir apskatīt iemeslus, kāpēc organizācija eksistē, un tās vadītāja loma, lai nodrošinātu organizācijas efektivitāti | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izmantot iegūtās zināšanas kursā pastāvīgai organizāciju un to biedru efektivitātes uzlabošanai - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj izskaidrot, kāpēc cilvēki un organizāciju grupas jūtas un rīkojas tā, kā rīkojas - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj identificēt procesus un metodes, kas var uzlabot organizācijas dalībnieku izturēšanos un attieksmi, tātad arī to efektivitāti - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbu, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Big 5 pašanalīze - 5%
Gadījumu analīzes - 15% Starpeksāmens - 25% Pārbaudes darbi - 5% Grupu prezentācija - 15% Grupu prezentācijas ziņojums - 15% Dalība lekcijās - 10% Projekts - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura izglītība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|