BS0067 Mārketinga izpēte

Kods BS0067
Nosaukums Mārketinga izpēte
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte, Andrejs Koliškins
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Kursa mērķis ir, izmantojot situāciju analīzes, diskusijas, prezentācijas un grupu projektus, iepazīstināt studentus ar teorētisku un praktisku pieeju galvenajiem tirgus izpētes procesa elementiem..
Kursa dalībniekiem iepriekš jābūt apguvušiem marketinga kursu. Tā kā šis nav statistikas kurss, galvenokārt uzmanība tiek pievērsta dažādiem marketinga izpētes instrumentiem un to atšķirīgai pielietošanai..
Kurss tika izveidots, lai sniegtu studentiem dziļāku izpratni par mārketinga izpētes metodēm, datu vākšanu, analīzi kā vadības instrumentu un stratēģisku lēmumu pieņemšanu, ieskaitot lēmumu par iekšējo vai ārējo pētījumu pasūtījumu un visefektīvāko marketinga izpētes instrumentu izvēli ņemot vērā konkrētos problēmu risināšanas resursus..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Kopā: 0 0 0 0
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas nedēļā Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 64.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]