Anotācija |
Kursa mērķis ir, izmantojot situāciju analīzes, diskusijas, prezentācijas un grupu projektus, iepazīstināt studentus ar teorētisku un praktisku pieeju galvenajiem tirgus izpētes procesa elementiem..
Kursa dalībniekiem iepriekš jābūt apguvušiem marketinga kursu. Tā kā šis nav statistikas kurss, galvenokārt uzmanība tiek pievērsta dažādiem marketinga izpētes instrumentiem un to atšķirīgai pielietošanai..
Kurss tika izveidots, lai sniegtu studentiem dziļāku izpratni par mārketinga izpētes metodēm, datu vākšanu, analīzi kā vadības instrumentu un stratēģisku lēmumu pieņemšanu, ieskaitot lēmumu par iekšējo vai ārējo pētījumu pasūtījumu un visefektīvāko marketinga izpētes instrumentu izvēli ņemot vērā konkrētos problēmu risināšanas resursus..
|