BS0066 Mārketinga komunikācija

Kods BS0066
Nosaukums Mārketinga komunikācija
Statuss Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Tiks apskatītas labākās Eiropas un Ziemeļamerikas prakses un pielāgotas Latvijas biznesa videi. Uzsvars tiks likts uz divām jomām: komunikācijas teoriju un prakse, sociālo mediju izmantošana kā mārketinga instumentu..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Integrētā komm plānošanas process; Reklāmu kampaņu pārvaldība 4 9 0 0
Adverta dizains; demogrāfiskie apsvērumi; tradicionālo komm kanālu pārvaldība 4 10 0 0
Sociālo plašsaziņas līdzekļu pārvaldība; komm chub & spoke izveide 4 9 0 0
Alternatīvās saziņas metodes; budžeta apsvērumi 4 10 0 0
Personāla apsvērumi; Datu bāze un tiešā pārdošana/saziņa 4 9 0 0
Promocionālā komunikācija; Norādījumu sniegšana pārdošanai 4 9 0 0
Komunikāciju apmācības programmas un vadība 4 10 0 0
Sabiedrisko attiecību komunikācija 4 9 0 0
Krīzes sakaru komunikācija 4 9 0 0
Sūdzību sakari; saistīto/partneru sakaru programmēšana un pārvaldība 4 9 0 0
Noteikumi un ētiskie apsvērumi 4 10 0 0
Sakaru programmu pārraudzība un novērtēšana 4 9 0 0
Kopā: 48 112 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Iepazīstināt studentus ar veiksmīgas integrētas mārketinga komunikācijas programmas teorētiskās un praktiskās pieejas galvenajiem elementiem
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj veikt teksta un attēlu ciparu atribūtu pārvaldīšanu digitālo sakaru kontekstā - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj analizēt saziņas saturu primārajam uzņēmuma stāstījumam - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj izvērtēt tradicionālās un digitālās komunikācijas iespējas un novērtēt komunikācijas centienu “atdevi no ieguldījumiem - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Spēj īstenot efektīvu saziņas kampaņu daudzkanālu vidē (piemēram, digitālajā un tradicionālajā vidē). - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Integrētas komunikācijas kampaņas izveide - 10%
Radošā stūra projekts - 10%
Demogrāfijas projekts - 10%
Sabiedrisko mediju projekts - 10%
Alternatīvās mārketinga komunikācijas projekts - 10%
Krīzes komunikācijas plāns - 10%
Tirdzniecības veicināšanas komunikācijas plāns - 10%
Dalība lekcijās - 10%
Starpeksāmens - 10%
Gala eksāmens - 10%
 
Priekšzināšanas Baklaura izglītība un priekšzināšanas tirgzinību vadīšanā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas nedēļā Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 48.0 16.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]