Kods | BS0066 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mārketinga komunikācija | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inese Eglīte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Tiks apskatītas labākās Eiropas un Ziemeļamerikas prakses un pielāgotas Latvijas biznesa videi. Uzsvars tiks likts uz divām jomām: komunikācijas teoriju un prakse, sociālo mediju izmantošana kā mārketinga instumentu.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iepazīstināt studentus ar veiksmīgas integrētas mārketinga komunikācijas programmas teorētiskās un praktiskās pieejas galvenajiem elementiem | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj veikt teksta un attēlu ciparu atribūtu pārvaldīšanu digitālo sakaru kontekstā - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj analizēt saziņas saturu primārajam uzņēmuma stāstījumam - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj izvērtēt tradicionālās un digitālās komunikācijas iespējas un novērtēt komunikācijas centienu “atdevi no ieguldījumiem - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēj īstenot efektīvu saziņas kampaņu daudzkanālu vidē (piemēram, digitālajā un tradicionālajā vidē). - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, literatūras pārskati, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Integrētas komunikācijas kampaņas izveide - 10%
Radošā stūra projekts - 10% Demogrāfijas projekts - 10% Sabiedrisko mediju projekts - 10% Alternatīvās mārketinga komunikācijas projekts - 10% Krīzes komunikācijas plāns - 10% Tirdzniecības veicināšanas komunikācijas plāns - 10% Dalība lekcijās - 10% Starpeksāmens - 10% Gala eksāmens - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Baklaura izglītība un priekšzināšanas tirgzinību vadīšanā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|