| Kods | BS0060 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Personāla organizēšana un vadīšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Gregory Scott Mathers, Ingrīda Blūma, Daiga Ērgle | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Mācību sākumā tiek apskatītas personāla vadības sistēmas, to novērtēšana un plānošana. Citu apskatīto jautājumu skaitā ir darba analīze un darba pienākumu aprakstu veidošana, jaunu darbinieku meklēšana, atlaseun apmācība; darbinieku padarītā novērtēšana un personāla savstarpējoattiecību veidošana. Atalgojuma noteikšana, darba likumdošana un arodbiedrību jautājumi tiek apskatīti kursa nobeigumā.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Kursa mērķis paaugstināt zināšanas par personālvadības ietekmi organizācijas darbībā un tās nozīmi stratēģijas izveidē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēt izskaidrot galvenās HRM funkcijas un pamatā esošās teorētiskās koncepcijas - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēt analizēt HRM prakses ieviešanu dažādās organizācijās - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens Spēt apspriest darbības cilvēkresursu procesus - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība lekcijās - 20%
Eksāmens - 30% Grupu projekts - 30% Individuālās mācīšanās dienasgrāmata - 20% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Baklaura izglītība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||