| Kods | BS0059 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Tirgzinību vadīšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Inese Eglīte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Ievads lēmumos tirgzinības jomā un pieejas šo lēmumu pieņemšanā. Apskatītās tēmas:mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības struktūras; pircēju uzvedība un asortiments; tirdzniecības veicināšana; cenu noteikšana; piegādes lēmumi un stratēģijas.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis ir iepazīstināt studentus ar mārketinga stratēģiju ieviešanu dažādās vidēs. Tiks apskatītas labākās prakses Eiropā un Ziemeļamerikā ar mērķi pielāgot tās Latvijas biznesa vidē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj uzskaitīt jēdzienu, teoriju, faktu, analītisko procedūru, paņēmienu un modeļu daudzveidību un to pielietojumu biznesa organizācijās ar skatu uz Latvijas uzņēmējdarbības vidi - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Spēj analītiski domāt un analizēt mārketinga biznesa vidi Latvijā - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Spēj izskaidrot mārketinga segmentācijas, mērķauditorijas atlases, pozicionēšanas un zīmolu veidošanas principus - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Spēj izveidot integrētas mārketinga komunikācijas programmas, kurās integrēti galvenie mārketinga stratēģijas elementi ilgtermiņa konkurences priekšrocību nodrošināšanai - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Spēj novērtēt un kontrolēt mārketinga programmas - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupu projekts - 30%
Gadījumu analīzes - 24% Grupu prezentācija - 6% Starpeksāmens - 30% Dalība lekcijās - 10% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Pamatzināšanas mārketingā bakalaura izglītības līmenī | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||