BS0059 Tirgzinību vadīšana

Kods BS0059
Nosaukums Tirgzinību vadīšana
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Rīgas Biznesa skola
Mācībspēks Inese Eglīte
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Ievads lēmumos tirgzinības jomā un pieejas šo lēmumu pieņemšanā. Apskatītās tēmas:mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības struktūras; pircēju uzvedība un asortiments; tirdzniecības veicināšana; cenu noteikšana; piegādes lēmumi un stratēģijas..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads. Mārketinga vadības izprašana 4 10 0 0
Tirgus informācija, tirgus izpētes metodes 4 9 0 0
Tirgus izpētes metodes 4 9 0 0
Konkurence. Produkta dzīves cikla stratēģijas 4 9 0 0
Mārketinga un klienta vērtība. Klienta un tirgus analīze. Uzvedības pirkšana 4 9 0 0
Tirgus segmentācija, mērķēšana un pozicionēšana. Zīmols 4 9 0 0
Mārketinga mix: cena un vērtība 4 9 0 0
Produkta pieejamība 4 10 0 0
Mārketinga komunikācijas efektivitātes attīstība. Mediju plāns un budžetēšana 4 10 0 0
Publicitāte un SA stratēģijas 4 9 0 0
Efektīva mārketinga komunikācija. Netradicionālās mārketinga metodes 4 10 0 0
Mārketinga efektivitātes novērtēšana 4 9 0 0
Kopā: 48 112 0 0
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Mērķis ir iepazīstināt studentus ar mārketinga stratēģiju ieviešanu dažādās vidēs. Tiks apskatītas labākās prakses Eiropā un Ziemeļamerikā ar mērķi pielāgot tās Latvijas biznesa vidē.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj uzskaitīt jēdzienu, teoriju, faktu, analītisko procedūru, paņēmienu un modeļu daudzveidību un to pielietojumu biznesa organizācijās ar skatu uz Latvijas uzņēmējdarbības vidi - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens.
Spēj analītiski domāt un analizēt mārketinga biznesa vidi Latvijā - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens.
Spēj izskaidrot mārketinga segmentācijas, mērķauditorijas atlases, pozicionēšanas un zīmolu veidošanas principus - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens.
Spēj izveidot integrētas mārketinga komunikācijas programmas, kurās integrēti galvenie mārketinga stratēģijas elementi ilgtermiņa konkurences priekšrocību nodrošināšanai - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens.
Spēj novērtēt un kontrolēt mārketinga programmas - Pārbaudes darbi, mājas darbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Grupu projekts - 30%
Gadījumu analīzes - 24%
Grupu prezentācija - 6%
Starpeksāmens - 30%
Dalība lekcijās - 10%
 
Priekšzināšanas Pamatzināšanas mārketingā bakalaura izglītības līmenī
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 64.0 0.0 0.0 *

Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]