Kods | DE0927 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | LCNC pieejas izmantošana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Mārīte Kirikova | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss izskata zema koda/bezkoda pieeju, kurā programmēšana tiek izmantota būtiski mazākā mērā nekā tradicionālās izstrādēs, un apspriež dažādus aspektus, kas jāņem vērā, ieviešot šo pieeju uzņēmumos. Studiju kurss piedāvā rīku, kas palīdz identificēt uzņēmuma raksturojumus, kas nepieciešami veiksmīgai minētās pieejas izmantošanai, un sniedz šīs pieejas izmantošanas piemērus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sagatavot studentus zema koda/bezkoda izstrādes priekšrocību izmantošanai un ar to saistīto izaicinājumu pārvarēšanai. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt studentu kompetenci zema koda/bezkoda pieejas piemērotības uzņēmuma vajadzībām novērtēšanā. 2. Attīstīt studentu prasmes, kas nepieciešamas zema koda/bezkoda platformu izvēlei. 3. Attīstīt studentu spēju pieņemt pamatotus lēmumus par zema koda/bezkoda izstrādes ieviešanu uzņēmumā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Izprot zema koda/bezkoda pieejas jēdzienu un prot novērtēt tās tendences. - Tiek novērtēts studenta izstrādāts zema koda/bezkoda pieejas attīstības izvērtējums pēdējos 3 un nākamajos 2 gados. Praktiskais darbs.
Kritērijs: izvērtējuma kvalitāte. Prot noteikt, kā uzņēmumā var ieviest zema koda/bezkoda izstrādes pieeju. - Tiek novērtēts, cik kvalitatīvi students parāda saistību starp uzņēmuma mērķiem, iespējām un resursiem, kas nepieciešami zema koda izstrādei, izmantojot uz uzņēmuma arhitektūru balstītu rīku. Eksāmens. Prot salīdzināt un izvēlēties zema koda/bezkoda izstrādes platformas. - Tiek novērtēts studenta izstrādāts, uz funkcijām balstīts vairāku zema koda/bezkoda izstrādes platformu salīdzinājums. Praktiskais darbs. Kritēriji: novērtēto platformu skaits, platformu salīdzināšanas kritēriju un novērtējumu adekvātums un skaits. Spēj izveidot vienkāršu risinājumu, izmantojot zema koda/bezkoda izstrādes platformu. - Tiek novērtēts studenta izstrādātais risinājums. Praktiskais darbs. Kritērijs: Izstrādātā risinājuma darbspēja. Spēj novērtēt zema koda/bezkoda izstrādes risinājuma ietekmi uz uzņēmuma procesiem. - Tiek novērtēti studenta izveidotie esošie un topošie biznesa procesi saistībā ar izstrādāto risinājumu un to ietekmes novērtējums. Eksāmens. Kritērijs: izstrādātā risinājuma novērtējuma pilnīgums. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskais darbs (jāsasniedz ne mazāk kā 40% no maksimāli iespējamā atzīmes) - 50%
Eksāmens (jāsasniedz ne mazāk kā 40% no maksimāli iespējamā atzīmes) - 50% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ieteicamas zināšanas par ArchiMate valodu un biznesa procesu modelēšanu. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|