Kods | DE0909 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Lietišķās programmatūras zinātniskais seminārs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gints Jēkabsons, Aleksejs Jurenoks | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Seminārā studenti tiek iepazīstināti ar zinātnisko pētījumu virzieniem Programmatūras inženierijas katedrā, kas ļauj studentiem izvēlēties maģistra darba tēmu un iekļauties katedras zinātniskajā darbā. Studenti iegūst izpratni par maģistra darba būtību, struktūru un izstrādi, pilnveido zinātniskās literatūras analīzes un apkopošanas prasmes, kā arī pilnveido savu pētījumu prezentēšanas prasmi. Tiek apskatīta arī plaģiāta problēma.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Semināra mērķis ir ievadīt studentus zinātniskajā darbā, kas ir nepieciešama maģistra darba sastāvdaļa, palīdzēt viņiem izvēlēties savu pētījumu tematiku, pilnveidot prezentēšanas prasmi un pilnveidot kompetenci zinātniskās literatūras analīzē un kritiskā novērtēšanā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti prot plānot maģistra darba saturu un tā izstrādes gaitu. - Iesniegta atskaite par izvēlēto maģistra darba tēmu, tā plānoto saturu un izstrādes gaitu. Studenti prot veidot zinātniska darba prezentācijas struktūru, to noformēt un pasniegt, kā arī spēj argumentēti izskaidrot sava darba aspektus un diskutēt par tiem. - Izvēlētā maģistra darba tēmas būtības, plānotā satura un tā izstrādes gaitas prezentēšana. Studenti prot apkopot, analizēt un salīdzināt zinātnisku pētījumu izklāstījumu būtību, apspriest priekšrocības un trūkumus. - Iesniegts un prezentēts referāts par maģistra darba tēmu. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuālie uzdevumi - 75%
Prezentēšana un diskusijas - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | nav | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|