Kods | BM0909 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Zinātniskie semināri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Transports | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Pāvels Gavrilovs, Jānis Eiduks, Mihails Gorobecs, Edmunds Kamoliņš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Zinātniskie semināri veltīti dzelzceļa transporta jaunākiem sasniegumiem ekspluatācijas, ritošā sastāva un sliežu ceļa jomās, to attīstības un pilnveidošanas jautājumiem.. Promocijas darba struktūra, mērķis un uzdevumi, pētījumu metodes, darba zinātniskie ieguvumi, praktiskā nozīmība un aprobācija. Teorētisko un eksperimentālo pētījumu rezultātu prezentācija un apspriešana. Informācijas ieguves un analīzes metodes, izpētes rezultātu noformēšana, to validācija. Materiālu sagatavošana zinātniskajām publikācijām.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Zinātnisko semināru mērķis ir nostiprināt un padziļināt teorētiskās zināšanas, attīstīt domāšanu un veicināt dziļākas izpratnes veidošanos par pētījuma metodoloģiju, zinātnisko darbu veidošanas un noformēšanas principiem, zinātniskā raksta sagatavošanu un prezentāciju, un pētījuma jomas attīstības procesiem un sagaidāmajām perspektīvām. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj iegūt un analizēt no literatūras avotiem savākto informāciju. - Vērtē noformēto literatūras apskatu. Spēj prezentēt iegūto zinātnisko informāciju , aizstāvēt savu viedokli, diskutēt par dažādām zinātniskām tēmām. - Uzstāšanās ar referātu zinātniskā seminārā. Diskusija par sniegto referātu. Spēj noformēt materiālu atbilstoši zinātnisko rakstu prasībām - Ieskaite Spēj orientēties bibliogrāfiskās noformēšanas pieejās un dažādos bibliogrāfiskajos līdzekļos. - Ieskaite Spēj uzstāties konferencēs un semināros, ziņot par pētījumu rezultātiem. - Vērtē zinātniska raksta manuskriptu par veikto pētījumu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Lekciju un semināru apmeklējums. - 5%
Promocijas darba struktūra sagatavošana. - 15% Teorētisko pētījumu rezultātu prezentācija. - 30% Eksperimentālo pētījumu rezultātu prezentācija. - 30% Zinātniskajās rakstus sagatavošana. Tests. - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Maģistra grāds; Iepriekš apgūstamie studiju priekšmeti. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|