Kods | AD0189 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Progresīvā aušanas tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Tekstilmateriālu tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Ilze Baltiņa | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 15.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā dots jaunāko aušanas metožu un iekārtu apskats, tehnoloģisko īpatnību salīdzinājums un novērtējums, analizēti auduma kvalitāti un aušanas procesa produktivitāti ietekmējošie faktori.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis - attīstīt spēju analizēt jaunākos tehnoloģijas sasniegumus aušanas jomā. Uzdevumi - pilnveidot zināšanas par jaunākiem aušanas tehnoloģiskos procesiem un iekārtām, prasmi noteikt tehnoloģiskos parametrus kvalitatīva un izvirzītām prasībām atbilstoša auduma ieguvei. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj brīvi izvēlēties efektīvāko risinājuma metodi identificētām problēmām. - Literatūras analītiskā apskata prezentācija, referāts zinātniskajā seminārā, eksāmens. Kritēriji: sniedz risinājumu konkrētā problēmsituācijā. Prot kompetenti diskutēt par jaunajām audumu izstrādāšanas tehnoloģijām, spēj salīdzināt un novērtēt dažādas audumu izstrādāšanas tehnoloģijas. - Patstāvīgā darba prezentācija, eksāmens. Kritēriji: izstrādāta audumu ražošanas tehnoloģija, ņemot vērā jaunākās tehnoloģiskās tendences un piedāvātās tehniskās iespējas. Spēj iegūt un analizēt no literatūras avotiem savākto informāciju par jaunajām aušanas tehnoloģijām. - Referāts zinātniskajā seminārā, eksāmens. Kritēriji: apkopota informācija par jaunākām aušanas tehnoloģijām. Spēj analizēt, un brīvi diskutēt par jaunākajām tehnoloģijām, kas saistītas ar šķēru un audu sagatavošanu aušanai. - Patstāvīgā darba prezentācija, eksāmens. Kritēriji: Izstrādāta un prezentēta prezentācija par šķēru un audu sagatavošanas procesu jaunākām tendencēm un tehnoloģijām. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Individuāli sagatavots literatūras analītiskais apskats - 20%
Referāts zinātniskajā seminārā - 20% Patstāvīgā darba prezentācijas - 30% Eksāmeni - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Apgūtas pamatzināšanas aušanas tehnoloģijā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|