Kods | DE0903 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pedagoģiskā psiholoģija (speckurss) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Airisa Šteinberga | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Pedagoģiskās psiholoģijas priekšmets. Pieauguša cilvēka mācīšanās psiholoģija. Brieduma gadu attīstības īpatnības un pieaugušo pedagoģija. Pedagoģiskās darbības psiholoģija, pedagoģiskā saskarsme augstskolā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Orientējas pedagoģiskās psiholoģijas jēdzienos, prot tos pielietot gan teorētiski, gan praktiski. Izprot pieaugušo attīstības īpatnības un redz to iespējamo izmantošanu pedagoģiskajā procesā. Uzrāda labas prezentācijas prasmes, kurās atspoguļojas pedagoģiskās saskarsmes un sadarbības pamati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Ir izpratne par pedagoģiskās psiholoģijas pamatjēdzieniem, tās mērķi un uzdevumiem - Jēdzienu kartes Izprot un spēj pielietot runā, rakstos un pedagoģiskajā darbībā pieaugušo attīstības īpatnības - Prezentācijā Mācīšanās un mācīšanas jēdzienu izpratne pieaugušo pedagoģijā. Mācīšanās motivācijas psiholoģiskā pamatojuma izpratne - Atbildes uz jautājumiem Pedagoģiskās darbības izpratne gan teorētiski, gan praktiski - Patstāvīgajā darbā. Pedagoģiskā saskarsme un sadarbība kā pedagoga profesionālās kompetences sastāvdaļa - Patstāvīgā darba prezentācijā un pašnovērtējumā Studiju rezultātu galīga vērtēšana - Diskusija |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vēlamas zināšanas vispārīgajā psiholoģijā un pedagoģijā pamatjēdzienu un likumīgu līmenī | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|