Kods | DE0895 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Elektromehāniskie enerģijas pārveidotāji un elektrotehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Doktora, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Enerģētika un elektrotehnika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Leonīds Ribickis, Oskars Krievs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 15.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursa apguve sniedz izpratni un spēju pielietot elektromehānisko pārveidotāju vispārzinātnisko teoriju elektriskās piedziņas sistēmu modelēšanā statiskos un dinamiskos režīmos, kā arī veikt sistēmu analīzi un sintēzi darbības stabilitātes nodrošināšanai dažādos elektrotehnoloģiskos procesos.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt zināšanas par elektromehāniskajiem pārveidotājiem vispārinātos modeļos, lai attīstītu spēju izstrādāt stabilas darbības elektriskās piedziņas sistēmās dažādos elektrotehnoloģiskos procesos. Studiju kursa uzdevumi ir: 1. Attīstīt izpratni par dažādu elektromehānisko pārveidotāju veidiem un to klasifikāciju. 2. Attīstīt prasmi veikt elektriskās piedziņas sistēmu dator modelēšanu. 3. Attīstīt spēju izskaidrot un pielietot modernās vadības metodes elektriskās piedziņas sistēmās ar AD un FP. 4. Sniegt zināšanas, lai students varētu izstrādāt elektriskās piedziņas sistēmas robotizētām iekārtām. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izveidot un matemātiski aprakstīt vispārinātās elektriskās mašīnas modeļus ar dažādiem ātruma regulēšanas pārveidotājiem. - Izveidotā kursa darba aizstāvēšana. Spēj analizēt un modelēt elektriskās piedziņas sistēmu ar AD un FP. - Izveidotā kursa darba aizstāvēšana. Spēj izskaidrot un matemātiski aprakstīt robotu piedziņas vadības metodes. - Izveidotā kursa darba aizstāvēšana. Spēj veiksmīgi nokārtot eksāmenu. - Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Aizstāvēti kursa darbi - 75%
Nokārtots eksāmens - 25% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Zināšanas elektropiedziņā, elektriskās piedziņas vadībā un energoelektronikā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|