Kods | IV0652 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Produktu dizains un attīstība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Inovācijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane, Deniss Ščeulovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Galvenā vērība kursā tiks pievērsta mārketinga, projektēšanas un ražošanas funkciju saistībai radot jaunu produktu/pakalpojumu. Kursā studenti apgūs metodes un instrumentus, kas tiek pielietoti jaunu produktu radīšanas procesā. Kursa laikā studentiem jāizstrādā reāls jauna produkta vai pakalpojuma prototips.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas jaunu produktu un tā dizaina izstrādāšanas jautājumos, lai studējošie spētu izmantot iegūtās zināšanas, prasmes un metodoloģiskās spējas darba situācijās, un profesionālajā attīstībā. Priekšmeta uzdevumi: Attīstīt studējošo kompetences jaunu produktu plānošanā un izstrādāšanā, un pielietot tās praksē. Veicināt vispārējo jaunrades un plānošanas prasmju attīstību, veicināt prasmi prezentēt individuālās idejas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj projektēt, plānot un izstrādāt jaunus produktus, integrējot un kombinējot teorētiskās un praktiskās zināšanas. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus risinājumus jaunu produktu izstrādāšanā. Balstoties uz grupas darba un diskusiju rezultātiem, prot sintezēt jaunas idejas. - Praktiskie darbi nodarbībās. Spēj noteikt patērētāju vajadzības, spēja analizēt un diskutēt par dažādām jaunu produktu radīšanas problēmsituācijām. Izvēlēties atbilstošākos un pielietot tos praksē - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj analizēt uzņēmuma ražošanas procesus, tos integrēt un optimizēt. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Praktiskie darbi nodarbībās. Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus ekonomiskos un tehniskos rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem situācijas risināšanai atbalstošākos. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj prezentēt izstrādnes, izskaidrot tās. - Grupu prezentācijas. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mācību priekšmetam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas ekonomikā, uzņēmējdarbības vadīšanā uzņēmējdarbības plānošanā, u.c. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|