Kods | IV0636 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Mūsdienu problēmas mārketingā un stratēģiskajā vadīšanā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Elīna Gaile-Sarkane, Andrejs Čirjevskis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmets ir veltīts finanšu mārketinga un stratēģiskās vadības jautājumiem mūsdienu dinamiskajā tirgū globalizācijas apstākļos. Kursa ietvaros tiek aplūkoti galvenie stratēģiskās vadības jautājumi, uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas problēmas, stratēģiskās analīzes metodes u.c. aktuāli jautājumi. Liela uzmanība tiek veltīta stratēģiskā mārketinga problēmām un iespējamajiem risinājumiem, izmantojot vispārzināmos mārketinga instrumentus. Pēc kursa apgūšanas studentiem ir jāprot identificēt un analizēt problēmsituācijas tirgū, kā arī piedāvāt vislabākos stratēģiskos risinājumus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mācību priekšmeta mērķis ir sistematizēt un padziļināt zināšanas mārketingā un stratēģiskās vadības jautājumos. Attīstīt studentu prasmi noteikt un analizēt un diskutēt par dažādām mārketinga problēmsituācijām. Attīstīt studējošo kompetences atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem problēmsituācijas risināšanai atbilstošākos un pielietot tos praksē. Veicināt vispārējo prasmju attīstību un prasmi prezentēt individuālās idejas grupā. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj noteikt un analizēt un diskutēt par dažādām mārketinga un stratēģiskās vadīšanas problēmsituācijām. Var atšķirt, attiecināt un izskaidrot dažādus rādītājus un indikatorus, izvēlēties no tiem problēmsituācijas risināšanai atbilstošākos un pielietot tos praksē. - Testi ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Situācijas uzdevumi. Situāciju simulācijas.
Spēj integrēt, kombinēt, apvienot dažādus risinājumus mārketinga un stratēģiskās vadības jomā. Balstoties uz diskusiju rezultātiem un pieejamo informāciju sintezēt un izdarīt patstāvīgus secinājumus. - Praktiskie darbi nodarbībās. Spēj pretstatīt, salīdzināt, izvērtēt, apšaubīt, kritizēt dažādus rādītājus mārketinga un stratēģiskās vadības efektivitātes noteikšanā, vai tirgus rādītājus, aprēķināt uzņēmuma darbību raksturojošos rādītājus. Spēj analizēt iegūtos rezultātus un veikt secinājumus. - Praktiskais darbs nodarbībā. Testi ar teorētiskiem un praktiskiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu. Spēj atrast nepieciešamo informāciju par konkrētu jautājumu, to izvērtēt. Spēj izskaidrot šo informāciju un pasniegt to citiem. - Individuālā vai grupas darba rezultātu prezentēšana nodarbībā. Spēj projektēt integrējot un kombinējot teorētiskās un rakstiskās zināšanas. - Individuālie vai grupas projekti. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Mācību priekšmetam ir integrējoša loma, jo tas apvieno zināšanas, kas iegūtas ekonomikā, uzņēmējdarbības vadīšanā uzņēmējdarbības plānošanā, u.c. Vēlamas priekšzināšanas ekonomikā un vadībzinātnē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|