IV0623 Mārketings un digitālā transformācija

Kods IV0623
Nosaukums Mārketings un digitālā transformācija
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Akadēmiskais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Deniss Ščeulovs, Ieva Andersone
Kredītpunkti 6.0
Daļas 1
Anotācija Studiju kurss sniedz padziļinātu izpratni par digitālās transformācijas ietekmi uzņēmējdarbības vides, mārketinga un organizācijas komunikācijas efektīvu attīstību..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads, jēdzieni 4 4 2 8
Digitālā transformācija, tās ietekme uz uzņēmējdarbības modeļiem 8 12 5 18
Digitālais mārketings. Digitālo mediju veidi, lomas un mārketinga tehnoloģiju iespējas 12 18 6 24
Digitālās biznesa izlūksistēmas un lielo datu analīzes metodes 8 10 4 14
Mērķa tirgus un pozicionēšana. Zīmola vērtība, zīmolu arhetipi un to loma produkta, pakalpojuma attīstībā un komunikācijā 10 18 5 22
Komunikācijas kanālu veidi un lomas. Komunikācijas kanālu efektivitātes kritēriju noteikšana un novērtēšana 10 16 5 20
Mūsdienu stratēģiskais mārketings; integrētais mārketings un komunikācija. Mūsdienu tirgus analīzes metodes digitālā vidē 12 18 5 22
Kopā: 64 96 32 128
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Studiju kursa mērķis ir sistematizēt un padziļināt studentu zināšanas par mārketinga un digitālās transformācijas ietekmi uz organizācijas darbību, veicināt iegūto zināšanu, prasmju un metodoloģisko spēju pielietošanu organizācijas attīstībā. Uzdevumi: • Attīstīt studentu izpratni par uzņēmējdarbības digitalizēšanas procesiem; • Attīstīt studentu prasmi analizēt mūsdienu mārketinga iespējas, komunikācijas ekosistēmas un noteikt to praktisko izmantošanu; • Attīstīt studentu prasmi ģenerēt, grupēt, atlasīt, izvērtēt un izmantot dažādas pieejas mārketinga un digitalizācijas jomā; • Attīstīt teorētiskās un praktiskās zināšanas par mārketinga strukturizētu plānošanu, mērķauditorijas segmentāciju, komunikācijas un mārketinga tehnoloģiju vadīšanas metodēm un to izmantošanas iespējām; • Veicināt lietišķo prasmju attīstību, tajā skaitā prasmi argumentēti prezentēt individuālās idejas, sadarboties komandā.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Spēj novērtēt digitālās transformācijas ietekmi uz uzņēmējdarbības modeļiem. - Situācijas uzdevumu risināšana. Individuālie vai grupas darbi.
Spēj noteikt un analizēt dažādas digitālā mārketinga pieejas un plānot digitālos medijus noteiktos uzņēmējdarbības veidos un modeļos. - Praktiskie darbi nodarbībās. Individuālie vai grupas darbi.
Izprot un prot pielietot digitālās biznesa izlūksistēmas un lielo datu analīzes metodes. - Praktiskie darbi nodarbībās. Individuālie vai grupas darbi.
Spēj noteikt un interpretēt rādītājus digitālā mārketinga efektivitātes mērīšanai. Spēj noteikt pielietojamus instrumentus mērķa tirgu noteikšanai un analīzei, praktiskas un pielietojamas zināšanas par dažādiem komunikācijas rīkiem attiecību veidošanā ar tiem. - Praktiskais darbs nodarbībā. Tests ar teorētiskajiem un praktiskajiem uzdevumiem. Lai veiksmīgi nokārtotu testu, ir jāatbild pareizi uz vismaz 70% jautājumu.
Izprot stratēģiskā mārketinga, integrētā mārketinga un komunikācijas procesus un prot tos praktiski realizēt. - Individuālie vai grupas darbi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Spēj prezentēt izstrādnes, izskaidrot tās. - Individuālie vai grupas uzdevumi. Iegūto rezultātu prezentēšana nodarbībā.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Pastāvīgie darbi - 30%
Prezentācijas un aktīva dalība diskusijās - 20%
Praktiskie uzdevumi nodarbībās - 20%
Noslēguma darbs - tests, praktiskais uzdevums - 30%
 
Priekšzināšanas Atbilstoši studiju līmenim.
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs
1 6.0 32.0 32.0 0.0 *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]