| Kods | DA1201 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | Ūdens tīrīšanas tehnoloģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Siltumtehnika, siltuma, gāzes un ūdens tehnoloģijas | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Tālis Juhna | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 8.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kurss sniedz padziļinātas zināšanas ūdens tīrīšanas fizikālos, ķīmiskos un bioloģiskos procesos, ierīču projektēšanā un procesu modelēšanā.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt teorētiski padziļinātas iemaņas par ūdens sagatavošanas stacijā notiekošiem procesiem, to modelēšanā un aprēķinos. Studiju kursa uzdevumi ir: 1. Veicināt spēju izvēlēties optimālās ūdens attīrīšanas metodes 2. Attīstīt kompetences ūdens apstrādes tehnoloģiju aprēķinos un dizainā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj detalizēti uzprojektēt ūdens attīrīšanas staciju. - Eksāmens. Spēj izveidot stacijas matemātisku modeli. - Kursa darbs. Spēj aprēķināt hidraulisko gradientu un enerģijas patēriņu stacijā. - Kursa darbs. Spēja saistīt teorētiskās zināšanas ar mērījumiem. - Praktiskie darbi. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens - 50%
Kursa darbs - 25% Praktiskie darbi - 25% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Dabas ūdens apstrāde. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||