Kods | DA5220 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Bioenerģijas tehnoloģijas | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vides inženierzinātnes un pārvaldība | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Dabaszinātņu un tehnoloģiju fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Edgars Vīgants, Vladimirs Kirsanovs, Dagnija Blumberga, Ģirts Vīgants, Ieva Pakere | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss apskata dažādas inovatīvas tehnoloģijas un risinājums, izmantojot atjaunojamos energoresursus, liekot uzsvaru uz tehnoloģiju izmantošanas enerģētisko un socioekonomisko aspektu, kas ir viens no būtiskākajiem priekšnosacījumiem virzībai uz enerģētisko neatkarību uz zema oglekļa sabiedrību.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Iegūt zināšanas par atjaunojamo energoresursu enerģētiskajiem un sociekonomiskajiem aspektiem, saprast un iemācīties noteikt dažādu piedāvāto risinājumu un tehnoloģiju priekšrocības un trūkumus. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj veikt zemas oglekļa sabiedrības attīstības scenārija pamata aprēķinus un kritiski novērtēt riskus un iespējas. - Pārbaudes veidi: praktiskais darbs un rezultātu prezentācija.
Kritēriji: Spēj korekti paskaidrot savus pieņēmumus. Spēj identificēt stratēģijas svarīgākos socioekonomiskos rādītājus un dot priekšlikumus šo risku samazināšanai. - Pārbaudes veidi: praktiskais darbs. Kritēriji: Spēj pamatot un korekti paskaidrot savus priekšlikumus. Spēj izvēlēties inovatīvus risinājumus un tehnoloģijas un pārzina tehnoloģiju priekšrocības un trūkumus. - Pārbaudes veidi: praktiskais darbs un prezentācija. Kritēriji: spēj pamatot dažādu attīstības scenāriju priekšrocības un trūkumus. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas specifiskas priekšzināšanas. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|