Kods | DE0761 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Datorsistēmu projektēšanas zinātniskais seminārs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Datorika | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Egons Lavendelis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Zinātniskā darba elementu apgūšana ir viens no būtiskiem maģistrantūras studiju aspektiem. Zinātniskajā seminārā studenti iegūst izpratni par maģistra darba būtību, potenciālajām savu pētījumu tēmām un rezultātu prezentācijas pamatprincipiem. Priekšmetā studenti apgūst zinātniskās literatūras analīzes un apkopošanas pamatprincipus, kas nepieciešami maģistra darba izpildei un šī darba tipiskas uzbūves (struktūras) pamatus. Semināra saturā ir ietverti arī jautājumi par zinātniskās rakstības stilu, lai pilnveidotu studentu prasmi izklāstīt sava darba saturu un rezultātus, kā arī izdarīt pamatotus secinājumus. Studenti iegūst zināšanas par prezentācijas struktūru un noformēšanu, un praktiski pilnveido savu pētījumu prezentācijas prasmi.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Zinātniskā semināra mērķis ir ievadīt studentus zinātniskajā darbā, kas ir nepieciešama maģistra darba sastāvdaļa, palīdzēt viņiem izvēlēties savu pētījumu tematiku un pilnveidot prezentācijas prasmi. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Studenti zinās, kā jāplāno maģistra darba saturs un izstrādes gaita - Atskaitē par maģistra darba izstrādi jāiesniedz plānotais darba saturs un izstrādes gaita Studenti pratīs apkopot literatūras avotos atrasto informāciju, to analizēt un noformēt atsauces - Atskaitē par maģistra darba izstrādi jāiesniedz literatūras saraksts, uz kuru ir atsauces Studenti zinās katedrā veikto pētījumu virzienus un iegūtos rezultātus - Maģistra darba tēmas izvēle ir jāsaskaņo ar vadītāju un jāapstiprina iesniegumā Studenti pratīs veidot prezentācijas struktūru, to noformēt un pasniegt - Izvēlētā maģistra darba tēmas būtība, plānotais saturs un tā izstrādes gaita jāprezentē seminārā |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Dalība semināra diskusijās - 20%
Atskaite par izvēlēto maģistra darba tēmu un literatūras analīzi - 40% Prezentācija par izvēlēto maģistra darba tēmu - 40% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | nav | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|