Kods | BS0053 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Saskarsmes prasmes uzņēmējdarbībā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Sociālās zinātnes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Rīgas Biznesa skola | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Claudio Andres Rivera, Gregory Scott Mathers | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss paredz apgūt saskarsmes prasmju teorētiskās un praktiskās metodes uzņēmējdarbības un vadības komunikācijai. Studiju kurss sastāv no lekcijām, diskusijām un prezentācijām. Studiju kursa laikā studenti iemācīsies analizēt publiku, argumentēt un pārbaudīt viņu spējas pārliecināt citus gan rakstiski, gan mutiski. Studiju kursā iekļauti gan pārliecinoša un izteiksmīga rakstīšana, individuālās un grupu prezentācijas, diskusijas lekciju laikā un individuālie uzdevumi, kas paredzēti snieguma pilnveidošanai.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot un uzlabot attiecības ar darbiniekiem un klientiem. Studiju kursa uzdevumi: 1. Attīstīt praktiskas zināšanas par uzņēmējdarbības un vadības komunikācijas teorijām un principiem. 2. Attīstīt prasmes, kas palīdz sazināties dažādos scenārijos, tostarp individuālās tikšanās reizēs, grupu sanāksmēs, prezentācijās, sarunās utt. 3. Pilnveidot komunikācijas prasmes, izmantojot grupas un individuālus vingrinājumus dažādos komunikācijas scenārijos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izskaidrot un apspriest biznesa un vadības komunikācijas teorijas un principus. - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, mājasdarbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Prot izmantot instrumentus, kas palīdz komunicēt dažādos scenārijos, tostarp vienā sanāksmē, grupu sanāksmēs, prezentācijās, sarunās utt. - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, mājasdarbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Spēj pielietot komunikācijas prasmes dažādos komunikācijas scenārijos. - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, mājasdarbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. Prot rakstīt skaidrus un kodolīgus dokumentus. - Pārbaudes darbi, situāciju analīze, mājasdarbi, prezentācijas, starpsemestra eksāmens, gala eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Pārbaudes darbi - 20%
Situāciju analīze - 10% Mājasdarbi - 10% Prezentācijas - 10% Starpsemestra eksāmens - 20% Gala eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Bakalaura grāds. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|