Kods | AD0184 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Progresīvās tehnoloģijas (studiju projekts) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Pamatstudiju, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Edgars Kirilovs, Kristaps Zvirgzds | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā tiek apskatītas metodes produktu/pakalpojumu virzīšanai un izplatīšanai tirgū izmantojot interneta vidi, kā arī interneta vietnes vizuālā konstruēšana. Liela uzmanība pievērsta vietnes arhitektūrai, navigācijai, interaktīviem un multimediju elementiem. Īpaši tiek apskatītas dinamiskas Interneta vietnes un vietnes izplatīšana.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: sniegt zināšanas un prasmes lietot mūsdienīgas metodes produktu/pakalpojumu virzīšanai un izplatīšanai tirgū, izmantojot interneta vidi. Uzdevumi: • nodrošināt prasmes par interneta vietnes vizuālās konstruēšanas un tehnoloģisko īpatnību aspektiem; • sniegt zināšanas un prasmes par produktu izplatīšanas metodēm internetā un digitālā mārketingā; • nodrošināt zināšanas un prasmes lietot interaktīvus multimediju elementus; • nodrošināt prasmes datubāžu izmantošanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj pārliecinoši demonstrēt studiju projektā piedāvātās un aizstāvēšanas prezentācijā parādītās produktu grupas/pakalpojumu atbilstības mērķa patērētāja vajadzībām un iespējām. - Vērtēšanas metode: studiju projekts/prezentācija.
Vērtēšanas kritēriji: projekta aizstāvēšana, produktu grupas /pakalpojumu atbilstība izvirzītajai mērķa auditorijai. Spēj lietot un pamatot projekta vizuālo risinājumu veicot interneta vietnes vizuālo konstruēšanu un arhitektūru, navigāciju izmantojot interaktīvus multimediju elementus. - Vērtēšanas metode: studiju projekts. Vērtēšanas kritēriji: studiju projekta oriģinalitāte un kvalitāte un lietoto metožu novitāte. Spēj pārliecinoši un kvalitatīvi demonstrēt prezentācijas prasmi. - Vērtēšanas metode: studiju projekts/prezentācija Vērtēšanas kritēriji: gala darba prezentācijas kvalitāte, prezentācijas prasme. Spēj orientēties un izmantot datu bāzes. - Vērtēšanas metode: praktiskais darbs. Vērtēšanas kritēriji: studiju projekta gala darbā veiksmīgi integrēta un aizstāvēta datu bāzēs atlasītā informācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Studiju projekts - 50%
Studiju projekta prezentācija - 30% Praktiskais darbs - 20% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Prasmes attēlu apstrādei ar grafisko rasta attēlu redaktoru. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|