Kods | AD0149 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Tīklojums, plānošana un dizains | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Lietišķā māksla un dizains | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Arhitektūras un dizaina institūts | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Zane Zelča, Silvija Kukle, Edgars Kirilovs | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā ir aplūkota savstarpējās sadarbības ietekme uz produkta kvalitāti analizējot komunikācijas, ražošanas, kvalitātes kontroles, informācijas aprites, interneta vides, piegādātāju un izplatītāju tīklus uzņēmuma darbībā un plānošanā. Analizētas procesu pārvaldības sistēmas, to ieviešanas nepieciešamība un realizācija caur savas lomas apzināšanos komandā.. Aplūkota procesu un produktu kvalitātes plānošana, vadība, kontrole, uzlabošana izmantojot dizaina piedāvātās iespējas. Studējošie analizē sadarbības, jaunu kontaktu, procesu plānošanas un informācijas apmaiņas lomu uz gala produkta kvalitāti. Iepazīstas ar ideju attīstīšanas metodēm, darba grupas vadību, veiksmīgas informācijas aprites modeļiem, produktu izplatīšanas un attīstīšanas kanāliem praktiski darbojoties grupās, individuāli un kritiski analizējot variantus.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Mērķis: Apgūt zināšanas un prasmes jauna skatījuma integrēšanai tīklojumu veidošanas un plānošanas procesos, to projektēšanā un pārvaldībā. Uzdevumi: 1. Apgūt zināšanas par jaunām, netradicionālām pieejām tīklojumu veidošanas procesos un to piemērošanu uzņēmuma stratēģiskajā un esošajā plānošanā, kvalitātes pārvaldes sistēmas projektēšanā dizainorientētos uzņēmumos. 2. Apgūt teorētiskās zināšanas un praktiskās iemaņas darbam komandā, strādāt komandā, apzināties savu lomu un stiprās puses jaunrades jomā, komunikāciju un kontaktu veidošanā. 3. Apgūt prasmes iegūtās zināšanas piemērot praksē īstenojot procesu plānošanu un veidojot uzņēmējdarbības tipam atbilstošus tīklojumus dažādās jomās, analizēt un pilnveidot tos. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Apgūti procesi uzņēmumā, to pārskatāmība; ražošanas tīkli, procesu pārvaldība, klasifikācija un mijiedarbība, kvalitātes kontroles tīkls; pārvaldības principi un to integrēšana visaptverošā sistēmā. - Kontroldarbs. Kritēriji: students pārzina praktisku darbu grupās, klientu vajadzību un apmierinātības ar produktu vai sniegto pakalpojumu analīzi, kvalitātes pārvaldības sistēmas uzņēmumā novērtēšanu. Spēj vadīt/darboties komandā, darba grupās, sasniegt kopējos mērķus, apzināties savu lomu komandā. - Grupu darba prezentācija, diskusijas, kritiska analīze, kopsavilkuma formulēšana. Kritēriji: studens prot vadīt darba grupu un sasniegt izvirzītos mērķus. Spēj dibināt biznesa kontaktus, izvēlēties piemērotus sadarbības partnerus. - Patstāvīgais darbs: lomu modelēšana, piemēru analīze no uzņēmēdarbības prakses. Rezultātu prezentācija. Kriteriji: students prot komunicēt ar nozares pārstāvjiem un nodibināt jaunus kontaktus. Spēj prezentēt un attīstīt biznesa ideju, plānot veiksmīgus komunikācijas ceļus. - Patstāvīgais darbs. Rezultātu prezentācija. Kritēriji: students prot izvēlēties atbilstošus komunikācijas ceļus, prezentēt ideju atbilstoši nozares specifikai. Spēj kursā apgūtās prasmes un teoriju izmantot biznesa ideju realizēšanā. - Eksāmens. Kritēriji: students prot analizēt procesu plānošanu un produkta pilnveidošanu, lietotāja pieredzi un e-vides funkcionalitātes. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Darbs grupā - 5%
Kontroldarbs - 10% Prezentācijas - 60% Eksāmens - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Vēlamas pamatzināšanas dizainā vai tehnoloģijās vai uzņēmējdarbībā, zināšanas datu analīzē. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|