| Kods | DE0703 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Nosaukums | E-pedagoģija un e-didaktika | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tematiskā joma | Pedagoģija | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Struktūrvienība | Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Mācībspēks | Alīda Zigmunde, Jānis Kapenieks, Alla Krasulia | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Anotācija |
Studiju kurss sniedz studējošajiem padziļinātu ieskatu par plašo digitālajā laikmetā aktuālo tēmu klāstu: e-pedagoģijas zinātnes priekšmets un tā būtība; pedagoģiskās kompetences veidošana darbam ar digitālajiem medijiem un tehnoloģijām; digitālās identitātes, to veidošana; mācības ar interneta starpniecību; pedagoģiski didaktiskie interneta izmantošanas nosacījumi; internets kā mācību medijs; didaktika profesionālajā izglītībā. . |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir veidot studentiem izpratni un sniegt zināšanas par e-pedagoģijas un didaktikas kategorijām, principiem un likumsakarībām. Studiju kursa uzdevumi: • motivēt studējošos apgūt e-pedagoģijas un didaktikas sniegtās metodes, formas un līdzekļus digitālo humanitāro zinātņu apguvei; • attīstīt studējošo izpratni par mācību teorijām, to atspoguļojumu e-studiju procesā un digitālo mediju izmantošanu mācībās; • attīstīt studējošo pedagoģiskās prasmes skolēnu un studentu digitālo identitāšu veidošanā. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Prot izmantot e-didaktikas metodes, formas un līdzekļus digitālo humanitāro zinātņu zināšanu un prasmju apguvei. - Praktiskie darbi, gala pārbaude. Prot integrēt mācību teoriju atziņas e-studiju procesā un interneta izmantošanā mācībās. - Praktiskie darbi, gala pārbaude. Prot izmantot pedagoģiskās prasmes skolēnu un studentu digitālo identitāšu veidošanā. - Praktiskie darbi, gala pārbaude. Prot izmantot piemērotas komunikācijas prasmes konkrētu digitālo mediju izmantošanā mācībās. - Projekta atbilstošajā zinātnes nozarē prezentācija. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie darbi - 50%
Projekta prezentācija - 20% Gala pārbaudījums - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Priekšzināšanas | Nav nepieciešamas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Studiju kursa plānojums |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||