Kods | BM0693 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Inovatīvie mobilitātes līdzekļi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Transports | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Būvniecības un mašīnzinību fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Gundars Zalcmanis | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kurss ir paredzēts, lai radītu izpratni par ilgtspējīga autotransporta aktualitātēm, par elektrisko sauszemes bezsliežu transportlīdzekļu ieviešanas aktualitātēm, lai apgūtu elektroautomobiļu un hibrīdo elektrisko automobiļu veidus, izveidojuma koncepcijas, galvenās sastāvdaļas, to konstruktīvos risinājumus, tehnisko raksturojumu, parametrus un to izvēles nosacījumus, lai apgūtu tehnisko apkopju un tehniskā stāvokļa noteikšanas nosacījumus, degvielas šūnu un citus alternatīvos autotransporta līdzekļus.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir attīstīt konceptuālo, analītisko, elastīgo un radošo domāšanu atbilstoši autotransporta nozares vajadzību izmaiņām. Studija kursa uzdevumi ir: attīstīt spēju saskatīt, analizēt un novērtēt globālos procesus un rast risinājumus problēmām, veicināt problēmsituāciju izpratni, attīstīt spēju saskatīt cēloņu-seku sakarības, spēja sistematizēt transportlīdzekļus un to sastāvdaļas, attīstīt spēju rast efektīvus, alternatīvus un inovatīvus risinājumus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj saskatīt, analizēt un novērtēt globālos procesus un rast risinājumu risināšanai. - Rakstisks eksāmens. Spēj sistematizēt elektropiedziņas autotransporta līdzekļus un to sastāvdaļas. - Rakstisks eksāmens, tehnisko specifikāciju analīze. Spēj noteikt, salīdzināt, izvērtēt un izvēlēties elektropiedziņas autotransporta līdzekļu galvenos ekspluatācijas parametrus. - Rakstisks eksāmens, individuālā uzdevuma izpilde, aprēķinu/modelēšanas uzdevumu izpilde, tehnisko specifikāciju analīze. Spēja rast efektīvus, alternatīvus un inovatīvus risinājumus atbilstoši autotransporta nozares vajadzību izmaiņām. - Rakstisks eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens - 50%
Individuālais uzdevums - 25% Aprēķinu/modelēšanas uzdevumi - 25% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Automobiļu konstrukcija, automobiļu dinamika, transportlīdzekļu mehānika, elektrotehnikas un elektronikas pamati, automobiļu elektriskās un elektroniskās ierīces. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|