Kods | IV0582 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Integrētā talantu vadība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Akadēmiskais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Inga Lapiņa, Ieva Andersone | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 6.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Studiju kursā ir iekļauti būtiskākie integrētās talantu vadības un attīstības aspekti: talantu vadība kā darbinieku attīstības un integrācijas process, organizācijas vērtības un kultūra, iekļaujoša darba kultūra un dažādības vadība, dizaina domāšana, darba devēja zīmolrade, darba dzīves cikls, personības attīstība un karjeras veidošana, darba snieguma vadība, darba vides un darbinieku labbūtība un stresa vadība, darba vides ietekme uz procesu un resursu pārvaldību.. Studenti mācās pielietot dažādas metodes un instrumentus, lai novērtētu darbinieku iesaisti un apmierinātību, veiktu darba snieguma mērījumus, kā arī efektīvi izmantotu datu analītiku lēmumu pieņemšanā, resursu plānošanā un personāla snieguma vadībā organizācijas mērķu sasniegšanai.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Studiju kursa mērķis ir sniegt zināšanas par talantu vadības teoriju un praksi, galvenajām funkcijām un metodēm, kā arī jomas aktualitātēm, vienlaikus attīstot studenta vadības prasmes un kompetenci snieguma un karjeras vadībā un iekļaujošas darba vides veidošanā. Studiju kursa apguves rezultātā tiek pilnveidotas prasmes un attīstīta spēja: - veidot organizācijā drošu, atbalstošu darba vidi, kas veicina savstarpēju uzticēšanos, cieņu un darbinieku iesaisti; - izprast būtiskākos talantu vadības elementus, pieejas un metodes, analizēt efektīvas talantu vadības priekšrocības un identificēt galvenos izaicinājumus; - apzināt nepieciešamās pārmaiņas savā organizācijā un izstrādāt priekšlikumus integrētai talantu vadībai, pamatojot ieguvumus un sasniedzamos rezultātus; - analizēt un izprast integrētas talantu vadības ietekmi uz darba efektivitāti un izstrādāt atbilstošu talantu vadības plānu; - analizēt un izprast kandidāta/darbinieka darba dzīves pieredzes galvenos elementus un rādītājus, prasmes novērtēt darbinieka potenciālu un kompetences; - definēt snieguma rādītājus, kas palīdzētu novērtēt organizācijas integrētas talantu vadības plāna ieviešanas rezultātus. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Spēj izprast būtiskākos talantu vadības elementus, pieejas un metodes, riskus un to mazināšanas metodes. Spēj izstrādāt efektīvu talantu vadības plānu. - 1.Grupu darbs - situācijas analīze.
Eksāmens. Spēj apzināt nepieciešamās pārmaiņas savā organizācijā un izstrādāt priekšlikumus to īstenošanai, pamatojot ieguvumus un sasniedzamos rezultātus. - 2.Grupu darbs - situācijas analīze. Prot veidot organizācijā drošu, atbalstošu darba vidi, kas veicina savstarpēju uzticēšanos un cieņu, talantu attīstību, darbinieku iesaisti un efektīvu komunikāciju. - 2.Grupu darbs - situācijas analīze. Eksāmens. Spēj analizēt, izprast un novērtēt kandidāta/darbinieka darba dzīves pieredzes galvenos elementus, potenciālu, prasmes un kompetences. - 1.Individuālais darbs (profilēšana). Spēj novērtēt un integrēt dažādus resursus, analizēt un izprast talantu vadības ietekmi uz darba efektivitāti un organizācijas attīstību, kā arī novērtēt darbinieku un organizācijas spēju sasniegt mērķus un noteiktos rezultātus. - 3.Grupu darbs - situācijas analīze. 2.Individuālais darbs (darba izpildes vērtēšana). Eksāmens. Spēj analizēt integrētas talantu vadības priekšrocības un identificēt galvenos izaicinājumus. Prot definēt un novērtēt snieguma rādītājus, kas atbalsta organizācijas integrēto talantu vadību. - 2.Individuālais darbs (darba izpildes vērtēšana). Eksāmens. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Grupu darbi (1-3) - situācijas analīze - 30%
1.individuālais darbs (profilēšana) - 20% 2.individuālais darbs (darba izpildes vērtēšana) - 20% Eksāmens - 30% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Pamatzināšanas personāla vadībā | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|