Kods | IV0574 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Pasaules ekonomikas attīstība | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Remigijs Počs, Astra Auziņa-Emsiņa, Ilze Judrupa, Olga Bogdanova | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmets sniedz ieskatu pasaules ekonomikas attīstībā, nozīmīgāko raksturojošo rādītāju līmeņos un to izmaiņās, pasaules valstu iedalījumā pēc dažādām pazīmēm, valstu resursu nodrošinājumā un attīstības perspektīvās. ASV, Ķīnas, Indijas, Krievijas, Brazīlijas ekonomikas tiek apskatītas detalizētāk priekšmeta ietvaros.. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis ir zināt pasaules ekonomikas un tās attīstības raksturojošos rādītājus, to dinamiku un esošās tendences, prast atrast informāciju par un analizēt globālos procesus un izteikt viedokli un vērtējumu, pamatojoties uz dažādiem avotiem, individuālo pieredzi, zināšanām. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzina pasaules ekonomiku pamata raksturojošos rādītājus, aktuālās tendences. - Praktiskie darbi. Situācijas analīze. Diskusijas.
Spēj atrast datu avotus un novērtēt dažādu valstu rādītāju līmeņus un noteikt iemeslus, pamatojoties uz zināšanām un prasmes. - Praktiskie darbi. Situācijas analīze. Diskusijas Spēj salīdzināt situāciju dažādās Eiropas Savienības un pasaules valstīs, novērtēt Latvijas situāciju, formulēt vērtējumu par iemesliem, pamatojoties uz ekonomiskajiem rādītājiem. - Praktiskie darbi. Situācijas analīze. Eksāmens |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Praktiskie darbi - 25%
Situācijas analīzes. Diskusija - 25% Eksāmens - 50% |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Ekonomikas teorijas un statistikas pamatzināšanas. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|