Kods | IV0573 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nosaukums | Starptautiskās tirgzinības | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Statuss | Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Līmenis un tips | Augstākā līmeņa, Profesionālais | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tematiskā joma | Vadība un administrēšana | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Struktūrvienība | Inženierekonomikas un vadības fakultāte | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mācībspēks | Remigijs Počs, Dmitrijs Solovjovs, Sigita Gailuma | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kredītpunkti | 3.0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Daļas | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anotācija |
Priekšmets sniedz ieskatu par starptautiskajā mārketingā izmantojamām mārketinga metodēm un rīkiem, to praktisko pielietojumu, analīzi un rezultātu novērtējumu. Tiek aplūkota mārketinga teoriju attīstība to loma mūsdienu mārketingā un iezīmēta nākotnes komunikāciju virzība starptautiskajā mārketingā. Tiek apskatīti dažādi produktu un pakalpojumu realizācijas tirgi un to antropoloģiskās atšķirības, kā arī pielietojamie komunikāciju veidi un metodes. Tiek sniegts ieskats zīmola veidošanas un vadības pamatos.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa saturs |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mērķis un uzdevumi, izteikti kompetencēs un prasmēs |
Priekšmeta mērķis- sniegt teorētiskās un praktiskās zināšanas mārketinga vadībā. Caur praktiskiem komandas un individuālajiem darbiem, attīstīt studentu spēju veikt tirgus analīzi, izvēlēties piemērotus mārketinga rīkus, komunikāciju izteiksmes veidus tirgus iekarošanai. Studiju rezultāti: 1) Pārzinās dažādas mārketingu teorijas, tajās izteiktos apgalvojumus un spēs novērtēt to praktisko pielietojumu. 2) Spēs atrast un analizēt nepieciešamos mārketinga datus lēmuma pieņemšanai. 3) Pārzinās produktu virzīšanas metodes un izmantojamos rīkus. 4) Būs zināšanas produktu un pakalpojumu attīstībā. 5) Spēs novērtēt mārketinga komunikāciju efektivitāti. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sasniedzamie studiju rezultāti un to vērtēšana |
Pārzinās dažādas mārketingu teorijas, tajās izteiktos apgalvojumus vai pieņēmumus un spēs novērtēt to praktisko pielietojumu starptautiskajā marketingā. - Kontroldarbs nodarbībā par nejauši izvilktu starptautiskā mārketinga teoriju. Teorijas apraksts un praktiskā pielietojuma pamatojums. Spēs atrast nepieciešamos mārketinga datus lēmuma pieņemšanai, veikt to analīzi un izteikt pamatotus spriedumus. - Komandas patstāvīgais darbs datu informācijas avotu atrašanā, atlasē, sistematizēšanā un vērtējumu izteikšanā. Darba prezentācija auditorijai. Pārzinās dažādus produktu un pakalpojumu virzīšanas metodes un izmantojamos mārketinga rīkus. - Kontroldarbs ORTUS'ā, kuros nepieciešams augšupielādēt failu- mājas praktiskais pētnieciskais darbs par konkrētu valsti un produktu. Jāveic Globālu un Lokālu zīmolu komunikāciju analīze, jāizdara vērtējums. Iegūs nepieciešamās zināšanas dažādu produktu un pakalpojumu attīstībā un to ciklu vadībā. - Mājas praktiskais darbs- prezentācijas sagatavošana iedomāta uzņēmuma vadībai pamatojot produkta tālākas attīstības scenārijus un pārdošanas veicināšanas metodes. Spēs novērtēt dažādu mārketinga komunikāciju efektivitāti, to iespaidu uz pārdošanas un uzņēmuma finanšu rezultātiem kopumā. - Kontroldarbs nodarbība ar dažādiem mārketinga kampaņu izdevumiem, pārdošanas rezultātiem un šo datu savstarpējo saistību analīzi. Pārzināt visus studiju elementus un spēs tos savstarpēji apvienot. - Studiju priekšmeta noslēguma eksāmens. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji |
Eksāmens. - 50%
Praktiskie darbi auditorijā. - 25% Patstāvīgais darbs grupā un prezentācija. - 25% |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Priekšzināšanas | Priekšzināšanas ekonomikas pamatos, mārketinga pamatos, psiholoģijas un socioloģijas pamatos, mikroekonomikā, makroekonomikā, ekonomiskā ģeogrāfijā | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Studiju kursa plānojums |
|
Kursa apgūšanas cena klausītājam | Pilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Klātiene |
Nepilna laika studijas Neklātiene |
---|---|---|---|