IV0573 Starptautiskās tirgzinības

Kods IV0573
Nosaukums Starptautiskās tirgzinības
Statuss Obligātais/Ierobežotās izvēles; Brīvās izvēles
Līmenis un tips Augstākā līmeņa, Profesionālais
Tematiskā joma Vadība un administrēšana
Struktūrvienība Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Mācībspēks Remigijs Počs, Dmitrijs Solovjovs, Sigita Gailuma
Kredītpunkti 3.0
Daļas 1
Anotācija Priekšmets sniedz ieskatu par starptautiskajā mārketingā izmantojamām mārketinga metodēm un rīkiem, to praktisko pielietojumu, analīzi un rezultātu novērtējumu. Tiek aplūkota mārketinga teoriju attīstība to loma mūsdienu mārketingā un iezīmēta nākotnes komunikāciju virzība starptautiskajā mārketingā. Tiek apskatīti dažādi produktu un pakalpojumu realizācijas tirgi un to antropoloģiskās atšķirības, kā arī pielietojamie komunikāciju veidi un metodes. Tiek sniegts ieskats zīmola veidošanas un vadības pamatos..
Studiju kursa saturs
Saturs Pilna un nepilna laika klātienes studijas Nepilna laika neklātienes studijas
Kontaktstundas Patstāvīgais darbs Kontaktstundas Patstāvīgais darbs
Ievads starptautiskajās tirgzinībās, izvirzīto mārketinga teoriju apskate un to aktualitāte mūsdienu ekonomikā. 4 2 2 4
Globalizācijas ietekme uz starptautisko tirgu apguvi. 2 2 2 2
Potenciālo tirgu izvēle to analīzes sistēmas (PEST, SWOT, 6Ps, SLEEPT utt.). 8 6 4 6
Mērķa tirgus segmentācija B2C un B2B vidē, stratēģijas ieiešanai jaunajā tirgū. 4 4 2 4
Starptautisks produkts un tā raksturīgās pazīmes: Globalizēts vai Lokalizēts, zīmola veidošanas pamati, preču zīme, iepakojums. 6 4 2 6
Starptautiskie mārketinga pasākumi- mārketinga MIX instrumenti dažādos mēdijos un vidēs. 6 6 4 6
Mārketinga MIX efektivitātes izvērtēšanas paņēmieni un metodes. 4 2 2 4
Patstāvīgais darbs un sagatavošanās. 6 14 2 28
Kopā: 40 40 20 60
Mērķis un uzdevumi, izteikti
kompetencēs un prasmēs
Priekšmeta mērķis- sniegt teorētiskās un praktiskās zināšanas mārketinga vadībā. Caur praktiskiem komandas un individuālajiem darbiem, attīstīt studentu spēju veikt tirgus analīzi, izvēlēties piemērotus mārketinga rīkus, komunikāciju izteiksmes veidus tirgus iekarošanai. Studiju rezultāti: 1) Pārzinās dažādas mārketingu teorijas, tajās izteiktos apgalvojumus un spēs novērtēt to praktisko pielietojumu. 2) Spēs atrast un analizēt nepieciešamos mārketinga datus lēmuma pieņemšanai. 3) Pārzinās produktu virzīšanas metodes un izmantojamos rīkus. 4) Būs zināšanas produktu un pakalpojumu attīstībā. 5) Spēs novērtēt mārketinga komunikāciju efektivitāti.
Sasniedzamie studiju
rezultāti un to vērtēšana
Pārzinās dažādas mārketingu teorijas, tajās izteiktos apgalvojumus vai pieņēmumus un spēs novērtēt to praktisko pielietojumu starptautiskajā marketingā. - Kontroldarbs nodarbībā par nejauši izvilktu starptautiskā mārketinga teoriju. Teorijas apraksts un praktiskā pielietojuma pamatojums.
Spēs atrast nepieciešamos mārketinga datus lēmuma pieņemšanai, veikt to analīzi un izteikt pamatotus spriedumus. - Komandas patstāvīgais darbs datu informācijas avotu atrašanā, atlasē, sistematizēšanā un vērtējumu izteikšanā. Darba prezentācija auditorijai.
Pārzinās dažādus produktu un pakalpojumu virzīšanas metodes un izmantojamos mārketinga rīkus. - Kontroldarbs ORTUS'ā, kuros nepieciešams augšupielādēt failu- mājas praktiskais pētnieciskais darbs par konkrētu valsti un produktu. Jāveic Globālu un Lokālu zīmolu komunikāciju analīze, jāizdara vērtējums.
Iegūs nepieciešamās zināšanas dažādu produktu un pakalpojumu attīstībā un to ciklu vadībā. - Mājas praktiskais darbs- prezentācijas sagatavošana iedomāta uzņēmuma vadībai pamatojot produkta tālākas attīstības scenārijus un pārdošanas veicināšanas metodes.
Spēs novērtēt dažādu mārketinga komunikāciju efektivitāti, to iespaidu uz pārdošanas un uzņēmuma finanšu rezultātiem kopumā. - Kontroldarbs nodarbība ar dažādiem mārketinga kampaņu izdevumiem, pārdošanas rezultātiem un šo datu savstarpējo saistību analīzi.
Pārzināt visus studiju elementus un spēs tos savstarpēji apvienot. - Studiju priekšmeta noslēguma eksāmens.
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Eksāmens. - 50%
Praktiskie darbi auditorijā. - 25%
Patstāvīgais darbs grupā un prezentācija. - 25%
 
Priekšzināšanas Priekšzināšanas ekonomikas pamatos, mārketinga pamatos, psiholoģijas un socioloģijas pamatos, mikroekonomikā, makroekonomikā, ekonomiskā ģeogrāfijā
Studiju kursa plānojums
Daļa KP Stundas Pārbaudījumi Pārbaudījumi (brīvai izvēlei)
Lekcijas Prakt. d. Lab. Ieskaite Eksāmens Darbs Ieskaite Eksāmens Darbs
1 3.0 32.0 0.0 0.0 * *

Kursa apgūšanas cena klausītājam Pilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Klātiene
Nepilna laika studijas
Neklātiene
Pieteikties uz šo kursu

[Kursa apraksts PDF formātā]